najchętniej bym naprawił.. tylko słabo z tym tulejowaniem
najchętniej bym naprawił.. tylko słabo z tym tulejowaniem
oczywiście - jeśli tematem jest rozrząd. Ale jeśli uszkodzony jest blok to już trudniej.
żeby uszkodzić blok to trzeba się postarać. Poza tym kto wogóle wspominał o uszkodzeniu bloku?
no ja..
pękł mi pierścien i zniszczył tuleję. I to rodzi mój dylemat.
Ja miałem troche inny problem z blokiem ale dół silnika do 4.4 kupiłem za 700zł z tulejami w super stanie. Także jak dobrze poszukasz to znajdziesz. Kwestia chęci.
Kolego, ja mam m60b40 i tulejowałem ostatni cylinder. Poskładałem wszystko do kupy i śmiga bezproblemowo. Fakt przejechałem tylko 6 tyś km po remoncie, bo to nie jest moje podstawowe auto ale i jazda latem w upałach po ok 30 stopni nie była problemem. Na forum jest kolega co tulejował cały blok m62 i przejechał już ok 100tys km i nie bierze mu oleju. Zaraz pewnie ktoś się odezwie że to nie może działać bo gdzieś ktoś czytał,słyszał,widział itp. Fakt jak rozbierzesz wszystko i będziesz składał wymieniał co trzeba to wyjdzie Tobie więcej niż kupno używanego silnika. Ale chociaż wiesz co masz po remoncie.