-
Początkujący Użytkownik
Witam. Przemo 9999. To nie zawsze sa takie same objawy jak jest uszkodzony sterownik. U mnie po pierwszej naprawie/ wysylalem do Sopotu, / kontrolki sie dalej świecily , ale zacząl chodzić prędkościomierz i ekonomizer. Reklamowalem i po kolejnej naprawie już wszystko chodzilo prawidlowo. Te sterowniki padają niestety. Tam dochodzi do przerwania styków, oni to lutują pod mikroskopem i daje sie zrobić. Tych ścieżek przekazujących impulsy/ między innymi z czujników ABSu /jest sporo i nie wiadomo które stracą w danym przypadku przewodnictwo. Stąd możliwe rózne objawy w róznych przypadkach. Że sterownik jest uszkodzony na 100% wiedzialem dopiero po wyslaniu do gościa , ktory naprawia, on go sprawdzil i stwierdzil liczne uszkodzenia. Można sprawdzić samemu czy jest uszkodzony jeśli sie ma kolege z BMW. Trzeba przelożyć do drugiego auta i zobaczyć co sie dzieje. Jak to samo sie dzieje to wszystko wiadomo. Wyjęcie sterownika to żaden problem. Trzeba odkrecić chyba 6 śrub nimbusowym kluczem i rozpiąc wtyczke. 10 minut pracy. Jesli jest drugi samochód to polecam tą procedure. Trzeba tylko uważac zeby nie pokrzywić elektromagnesów.Pozdrawiam.
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum