U mnie nie biło nic przy hamowaniu.
U mnie nie biło nic przy hamowaniu.
ALE JA o tym pisałem 100 razy na forum.I dałem tego dowód na mojej ex e65.I dalej nie dociera do niektórych.ECHHHH
było E21 316,E30 320,E32 730,E32 750,E34 540,E38 740i,E36 M3 3.0,E39 ALPINA 3.2.E65 745i, X3 3,0si
Jaro, nie rozumiem Twojej irytacji. O co dokładnie Ci chodzi? Film nie jest z e65, ale pokazuje jak sprawdzić luz na maglownicy i co wizualnie daje dokręcenie śruby regulacyjnej. Dla mnie bynajmniej był pomocny, bo myślałem, że bicie jest w osi i nie sprawdza się go kręcąc listwą.
Ostatnio edytowane przez HTN ; 15-03-2017 o 21:19
Przy okazji robienia porządku z piastami i tarczami, zauważyłem, że jest całkiem niezły dostęp do śruby regulacyjnej przekładni kierowniczej od strony lewego koła:
Podkrecilem srube na maglownicy i po przejechaniu ok 300 km slysze stuki w zawieszeniu na nierownosciach. Czy to oznacza ze za mocno jest skrecona? Wczesniej tego nie mialem ale luz na kierownicy byl o wiele wiekszy.
cos nie tak bo to raczej odwrotnie działa. Spróbuj jeszcze podciągnąć.
Ile tego podkręciłeś tak w stopniach
Ostatnio edytowane przez miro ; 27-03-2017 o 21:46
Ok 60 stopni
Hmmmm to nie mało. Kiera ładnie wraca czy już jest coś nie tak troszeczkę.??? Jak ładnie to podciągnij jeszcze z 10*
BMW to mają taki problem ze stukającą maglownicą. Kumpel ma F30 i 70kkm przebiegu i juz stuka tyle ,ze u niego gorzej bo jest wspomaganie elektryczne.
Jak miałeś duży luz to tak nie stukało bo latało na boki a teraz zostało minimalnie i każdy ruch drążka jak podbije koło jest słyszalny. Problem jest w nich taki ,że ślimak sie wyrabia a nie listwa. Najprościej obrócić go o 180* i będzie na następne 200-300kkm ale żeby to uczynić i tak ją trzeba wymontować i rozebrać . Demontaż nie jest taki prosty. Silnik trzeba podwiesić,kołyskę silnika w dół więc jest co robić.
W Mercedesie W220 wymontowanie magla to 20 minut a w E65 szkoda gadać
Na samym poczatku mialem wrazenie ze odkreca sie calkiem normalnie ale im wiecej jezdze to mam wrazenie ze jednak musze pomagac w odkrecaniu. Mysle ze odkrece 10-15 stopni.
Mam w planie wymienic tez koncowki drazka kierowniczego bo moze to one stukaja jak sie uklad troche usztywnil.