Strona 5 z 9 PierwszyPierwszy ... 34567 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 82

Wątek: Kasowanie luzu w maglownicy e65

  1. #41
    Doświadczony Użytkownik Awatar jaro5
    Dołączył
    Jun 2011
    Posty
    2,688
    BMW
    F01 750i 540km 850N x-drive,ML 3,2CDI
    Skąd
    radom
    Wiem ale chodzi mi żeby dobrze łapał i nie był luźny.

    Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
    było E21 316,E30 320,E32 730,E32 750,E34 540,E38 740i,E36 M3 3.0,E39 ALPINA 3.2.E65 745i, X3 3,0si

  2. #42
    Doświadczony Użytkownik Awatar miro
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    6,842
    BMW
    BRAK
    Skąd
    MEIN VATERLAND IST OBERSCHLESIEN
    AAaaaaaa chyba ,że tak. Zwracam honor.

  3. #43
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2016
    Posty
    122
    BMW
    E65 735i
    Skąd
    Dania
    Cytat Zamieszczone przez miro Zobacz posta
    Jak czujesz ,że za mocno dowaliłeś to popuść. Koncówki możesz wymienić bo to nic głupiego i faktycznie może tak być ,że one zaczęły stukać jak sie ciasniej w układzie zrobiło. Daj znać co i jak.
    daję znać. Po wymianie koncówek i drążków pozbyłem się stuknięcia jak wyjeżdzałem z pod domu na wstecznym i na skręconych kołach przy zjezdzie z niskiego krawężnika miałem puknięcie. Przy hamowaniu już nie telepie kiera bo też wymieniłem tarcze. Niestety nie miałem czasu na jazdy próbne i zrobiłem jedno i drugie za jednym razem, więc nie wiem czy tarcze czy koncówki miały większy wpływ. Śrubę popuściłem o jakieś 15 stopni i się ładnie odkręca.

  4. #44
    Doświadczony Użytkownik Awatar miro
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    6,842
    BMW
    BRAK
    Skąd
    MEIN VATERLAND IST OBERSCHLESIEN
    No i zajebiście

  5. #45
    Doświadczony Użytkownik Awatar HTN
    Dołączył
    Oct 2012
    Posty
    1,346
    BMW
    ex-730Ld e66 / obecnie S350CDI L
    Skąd
    okolice Frankfurtu / Wrocław / Kotlina Kłodzka
    Chłopaki, co o tym myślicie?


    Znalazłem też fajne zdjęcie jak wygląda przekładnia rozebrana. W ogłoszeniu jest sporo ciekawych zdjęć: http://allearchiwum.pl/maglownica_re...428806480.html



    EDIT:
    Właśnie jestem po dokręcaniu. Faktycznie trzeba zeszlifować fazkę, bo ciężko wchodzi klucz się obśluzguje, a łeb jest miękki, ale uwaga - DA SIĘ TO ZROBIĆ! Klucz łamany 17, drugi oczkowy lekko dogięty, trzeci zwykły oczkowy. Trzeba odkręcić jedną śrubę od uchwytu i da się dociągnąć magla bez opuszczania sanek, czy wykręcania poduszki.
    Ostatnio edytowane przez HTN ; 11-06-2017 o 10:44

  6. #46
    Doświadczony Użytkownik Awatar miro
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    6,842
    BMW
    BRAK
    Skąd
    MEIN VATERLAND IST OBERSCHLESIEN
    Czy ktoś wie ,jakiego smaru powinno się używać do listwy zębatej ?
    @HTN jak to Twój filmik no to nieźle ją dokręciłeś. :) Ile tego będzie stopni po okręgu ? Nie zostaje Ci na zakrętach kierownica?
    Miejsca w 3.0d widzę i tak jest więcej niż mojej 3.0i ale dla chcącego nic trudnego. W 4.4i w N62 jest super dojście od góry.
    Podgląd:
    Ostatnio edytowane przez miro ; 11-06-2017 o 19:51

  7. #47
    Doświadczony Użytkownik Awatar HTN
    Dołączył
    Oct 2012
    Posty
    1,346
    BMW
    ex-730Ld e66 / obecnie S350CDI L
    Skąd
    okolice Frankfurtu / Wrocław / Kotlina Kłodzka
    No tak z pół obrotu na pewno było. Kiera w ogóle ciężej nie chodzi. Różnicy nie ma. Mniej stuka.

  8. #48
    Doświadczony Użytkownik Awatar miro
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    6,842
    BMW
    BRAK
    Skąd
    MEIN VATERLAND IST OBERSCHLESIEN
    Ja jak podkręciłem tak o 40* to musiałem z 10* odpuścić bo zaczynało ją chwytać. :)

  9. #49
    Doświadczony Użytkownik Awatar HTN
    Dołączył
    Oct 2012
    Posty
    1,346
    BMW
    ex-730Ld e66 / obecnie S350CDI L
    Skąd
    okolice Frankfurtu / Wrocław / Kotlina Kłodzka
    Dzisiaj dociągałem jeszcze raz magla, ale już rozebrałem wszystko. Dużo roboty z tym nie ma, ale trzeba mieć belkę do zawieszenia silnika. Najwięcej roboty chyba z rozbieraniem plastików. Sama rama to 6 śrub + 5 od poduszek silnika. Wszystko idzie ładnie w dół. Mi cała robota z rozkładaniem się i sprzątaniem po robocie zajęło mi jakieś 3-3,5h. Nie trzeba rozpinać nic z zawieszenia, nawet nie trzeba ściągać kół.

    Dociągnąłem na począku na ciasno (bez stukania; wyszło gdzieś z 1/4 obrotu), ale lekko kiera zaczęła ciężko chodzić, więc odpuściłem z 10 stopni na śrubie i jest OK, choć delikatny stuk słychać przy kręceniu za wałek. Na koniec przesmarowanie listwy i poskładanie wszystkiego do kupy.

    WAŻNE: Nie ignorujcie tego, co jaro5 pisał - KONIECZNIE SZLIFOWAĆ KLUCZ, INACZEJ BARDZO ŁATWO OBROBIĆ BARDZO MIĘKKI ŁEB ŚRUBY!!! Ja u siebie lekko go obrobiłem, ale później zeszlifowałem i można normalnie wykonać korekcję.
    Ostatnio edytowane przez HTN ; 17-06-2017 o 19:41

  10. #50
    Doświadczony Użytkownik Awatar miro
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    6,842
    BMW
    BRAK
    Skąd
    MEIN VATERLAND IST OBERSCHLESIEN
    HTN Ty to normalnie robotny jesteś :)
    1/4 obrotu dodatkowo do tego co już dokręciłeś ostatnio ?

Podobne wątki

  1. [hamulce] E65 Kasowanie inspekcji na starym czujniku
    Przez miro w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 11-09-2021, 17:20
  2. [elektronika] E65 745i kasowanie daty serwisu
    Przez dealer25 w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 12-03-2019, 08:55
  3. Kasowanie instalacji e65
    Przez lukassolski w dziale Diagnostyka / AUDIO / VIDEO / NAVI
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 04-12-2014, 21:32
  4. [skrzynia] Awaryjne wrzucania N luzu
    Przez Aldik w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 15-01-2014, 16:53
  5. [E65] kasowanie serwisów
    Przez Ariss_82 w dziale instrukcje / schematy
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 30-11-2008, 08:17

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •