Nie biło przy hamowaniu,A tak w temcie ???? Ten film to z E65 kopciucha ????
Nie biło przy hamowaniu,A tak w temcie ???? Ten film to z E65 kopciucha ????
było E21 316,E30 320,E32 730,E32 750,E34 540,E38 740i,E36 M3 3.0,E39 ALPINA 3.2.E65 745i, X3 3,0si
U mnie nie biło nic przy hamowaniu.
ALE JA o tym pisałem 100 razy na forum.I dałem tego dowód na mojej ex e65.I dalej nie dociera do niektórych.ECHHHH
było E21 316,E30 320,E32 730,E32 750,E34 540,E38 740i,E36 M3 3.0,E39 ALPINA 3.2.E65 745i, X3 3,0si
Jaro, nie rozumiem Twojej irytacji. O co dokładnie Ci chodzi? Film nie jest z e65, ale pokazuje jak sprawdzić luz na maglownicy i co wizualnie daje dokręcenie śruby regulacyjnej. Dla mnie bynajmniej był pomocny, bo myślałem, że bicie jest w osi i nie sprawdza się go kręcąc listwą.
Ostatnio edytowane przez HTN ; 15-03-2017 o 21:19
Przy okazji robienia porządku z piastami i tarczami, zauważyłem, że jest całkiem niezły dostęp do śruby regulacyjnej przekładni kierowniczej od strony lewego koła:
aaa.... no to nie bede kombinowal tylko pewnie trzeba bedzie cos po regeneracji kupic i zalozyc : )
samochodem mozna jezdzic do 80km/h a najlepiej po miescie, na autostradzie skóra cierpnie, luzow niby brak (magiel na wylaczonym delikatnie stuka) a wydaje mi sie ze to tyl ucieka. co z tylu moze wplywac na to ze auto przy minimalnym podmuchu wiatru (lub jak jade za kims a najgorzej to bus/tir) ze to samochod ucieka lewo prawo ? pasazerowie nie raz pytali czemu jezdze od pasa do pasa.
Ostatnio edytowane przez fotek ; 11-03-2019 o 20:03