Bezi masz i masz, jak będzie miało paść, to nie wiadomo jaka będzie igła to i tak padnie ;)
Bezi masz i masz, jak będzie miało paść, to nie wiadomo jaka będzie igła to i tak padnie ;)
Temat umarł - może ktoś coś doda, jakieś nowe wrażenia, spostrzeżenia !? Ostatnio mnie wzieło na F :)
Od paru dni jeżdże F10 lift 2015r, myślę że moge się troszkę wypowiedzieć, bo te auta są raczej podobne. Nie podoba mi się wykonanie wnetrza (szczególnie jakość lakierowania dekorów, masakra), cała konsola trzeszczy przy wciskaniu palcami (26kkm przebiegu). Na ogromną pochwałę zasługuje CIC oraz ogólne ułożenie przycisków i cała obsługa, auto jest bardzo intuicyjne dla człowieka przyzwyczajonego do BMW. Skrzynia 8HP jest świetna, DSG np z Golfa V GTI chowa się przy niej, gdy kiedys DSG wydawało mi się wspaniałe.
Ogólnie mając budżet mocno zastanowiłbym się czy jest sens wsiadać w F01, czy może kupić fajną F10tkę. Auto świetnie wygląda i świetnie się nim jeździ. Mogłoby być większe w środku - i tutaj myślę, że F01 byłoby idealne. Jestem niski - 176cm i za mną byłaby w stanie usiąść tylko zgrabniutka kobitka. Myślę, że to mało miejsca jak na auto takiej klasy.
Zastanawiające jest tylko zużywanie się wnętrza, to już chyba nie jest ta jakośc co kiedyś - auto jest krajowe, ma niecały rok i 26kkm przebiegu (wątpię, że już miało cofkę) a w środku m.in. na boczkach widać już delikatne ślady użytkowania.
Były:
VW Jetta A2
Opel Astra G Caravan
BMW E32 730i[*][*]
VW Passat B5 Variant
BMW E38 728iA
BMW E39 535iA
Audi A3 8P 2.0T++
Audi A6 C6 2.7 TDI++ Quattro
BMW E91 318d+
VW Phaeton 3.2
Astra GTC OPC Line
Mercedes CLK W209 200K lift
BMW E90 320dA 177KM 08'
różnica jest dość znaczna między f10 a f01, jeżeli auto miało skórę dakotę to jest ona słabej jakości.
Problem w tym że ciężej kupić dobrze wyposażoną F10 niż F01. W 5tkach często brak samej skóry, nie wspominając od soft-close czy roletach. Często też jest mała navi. Po za tym górują 2.0 d :( A to dla mnie za mało.
Aldik eszystko kwesia kasy.Wiadomo że 520d to ubogie wersje.
było E21 316,E30 320,E32 730,E32 750,E34 540,E38 740i,E36 M3 3.0,E39 ALPINA 3.2.E65 745i, X3 3,0si
No tak, ale jak w tej samiej cenie mam 7 co 5, to wole 7 ;)
To czym jeżdżę to właśnie 520d ze skrzynią 8HP (aczkolwiek ta wersja 190kilka koni). Generalnie całkiem zwinnie to jeździ, na trasie trochę brakuje. Jest największa navi i skóra tez jest, aczkolwiek nie ma foteli komfort. Rolet i SC również nie ma. Myślę, że zmapować ten silnik i byłoby całkiem ok, natomiast cięzko się przyzwyczaić do klekotu 4 cylindrów w tak wyglądającym aucie...
Były:
VW Jetta A2
Opel Astra G Caravan
BMW E32 730i[*][*]
VW Passat B5 Variant
BMW E38 728iA
BMW E39 535iA
Audi A3 8P 2.0T++
Audi A6 C6 2.7 TDI++ Quattro
BMW E91 318d+
VW Phaeton 3.2
Astra GTC OPC Line
Mercedes CLK W209 200K lift
BMW E90 320dA 177KM 08'
No taki jakby brak kultury, ja jeździłem niedawno 520f z chyyyba czerwca 15r i po mieście niby wystarcza ale od 100ki juz brakuje pzyspieszenia. No i jak piszesz, te 4 gary, ten dziwny dźwięk.