Powiem Ci jedną rzecz troszkę off top
Zjeździłem 5 zakładów we Wro i odjeżdżałem za każdym razem gdy brali go na podnośnik.
BMW według ustawień powinno przy ustawianiu e38 dać Ci do Auta na przód i tył kupę złomu( talerze metalowe) ..Takie talerze Dopiero jest poprawnie ustawiana geometria..
Jak tylko zabierali się u mnie za mierzenie kręcenie - rezygnowałem..i odjeżdżałem


by prawidłowo ustawić geometrię według TIS należy spełnić kilka warunków:
1. Samochód powinien mieć odpowiednie ciśnienie powietrza w oponach
2. Wszystkie felgi i opony powinny być tego samego rozmiaru
3. Nie może być żadnych luzów w zawieszeniu
4. Samochód należy obciążyć następująco: przednie siedzenia powinny być obciążone 2x68 kg, tylne siedzenie powinno być obciążone centralnie 1x68 kg, bagażnik powinien być obciążony 1x21 kg, zbiornik paliwa zatankowany do pełna.
5. Po obciążeniu samochodu należy zmierzyć czy "stoi" on na odpowiedniej wysokości ( http://img6.imageshack.us/i/zawieszenien.jpg/ ). Wysokośc zależy od modelu pojazdu, zawieszenia i rozmiaru kół (przykład dla przedniego zawieszenia e38 - http://img851.imageshack.us/i/ridehight.jpg/ )

Cytat z Innego forum BMW

Jeżeli wszystkie warunki są spełnione można ustawiać geometrię.
Trochę inaczej wygląda sprawa dla M3 i M5 oraz samochodów z zawieszeniem pneumatycznym.