Bedzie ta relacja z naprawy ? bardzo chetnie bym zobaczył co tam siedzi u mnie. INPA reaguje na zmiany siły wspomagania jednak jak wezme podgląd bierzącego stanu to pokazuje na postoju 40-50% podczas jazdy spada do 20. jeździ sie tak nawet wygodnie te 40% na prawdę daje radę. Ale mam problem tego typu ze na zimnym chodzi super a jak się płyn zagrzeje to pierwszych prę centymetrów obrotu kierownicą na postoju jest normalnie a pozniej coraz ciężej aż do chwili kiedy z kierownicą się siłuję (inpa pokazuje siłę około 50% ale na zimnym płynie po zejściu ze ssania - obroty normalne ok600 pokazuje siłę 40% i kiera kreci lekko a po rozgrzaniu mimo ze wspomaganie niby większe to działa to kijowo. Wpadłem na pomysł że może po rozgrzaniu płyn robi się rzadszy dlatego zaworek domyka się bardziej i stąd te 10% różnicy. Jak jest u was pokazuje 100% na postoju ?