patrzylem na allegro i średnio z uzywkami ;-/ predzej cała przekładnie z czujnikiem idzie kupic ;-) najgorsze to ze chyba czesto pdadały te czujniki i zakup uzywki to loteria
Czekam na tą fotorelację gdzie i jak się dostać do tego zaworka, to nie można go kupić normalnie a ASO za jakieś przyzwoite pieniążki?
Broń Masowego Wyprzedzania
TO gdzie i jak się dostać to już na forum było, od dołu na przekładni. W ASO ok 1000zł kosztuje
używka kosztuje od 100-150zł. Goście co handlują częściami do bmw maja takie zaworki bez problemu tylko ich nie wystawiają. Nowy kosztuje koło 900zł w ZF coś koło 800zł. Zamienników brak
Bedzie ta relacja z naprawy ? bardzo chetnie bym zobaczył co tam siedzi u mnie. INPA reaguje na zmiany siły wspomagania jednak jak wezme podgląd bierzącego stanu to pokazuje na postoju 40-50% podczas jazdy spada do 20. jeździ sie tak nawet wygodnie te 40% na prawdę daje radę. Ale mam problem tego typu ze na zimnym chodzi super a jak się płyn zagrzeje to pierwszych prę centymetrów obrotu kierownicą na postoju jest normalnie a pozniej coraz ciężej aż do chwili kiedy z kierownicą się siłuję (inpa pokazuje siłę około 50% ale na zimnym płynie po zejściu ze ssania - obroty normalne ok600 pokazuje siłę 40% i kiera kreci lekko a po rozgrzaniu mimo ze wspomaganie niby większe to działa to kijowo. Wpadłem na pomysł że może po rozgrzaniu płyn robi się rzadszy dlatego zaworek domyka się bardziej i stąd te 10% różnicy. Jak jest u was pokazuje 100% na postoju ?
gdzie to sprawdzić w INPIE ?
Jeżeli miałbym ogolić się na łyso, nosić na szyi złoty łańcuch i „prać” ludzi kijem bejsbolowym, tylko po to, aby prowadzić na co dzień BMW E 38, robię to od razu.
Mazaw9, a wymieniałeś kiedyś w tym aucie płyn?
tuczi77 nie wymieniałem ale dolałem w sumie niecałe 400ml przez 5miesięcy . Mam to zamiar zrobić na dniach. płyn już zakupiłem (2l) chce przedmuchać układ powietrzem i wymienić płyn 2 razy żeby mieć pewność ze większość syfu poleci. Pomyślałem więc że jak już będę pod autem to można by się wziąć od razu za ten zaworek.
Kazikm3 w cytacie masz odpowiedz
Cytat z forum 7er od użytkownika rutiwchodzisz w menu ZKE3. Potem f6 i potem f2 i wyświetla ci sie okno . Nachodzisz na servo przedostatnie od dołu i wpisujesz sobie % ile chesz miec wspomagania, nasiskasz ok i masz wspomaganie przez 2-3sekundy.
Jak wymienisz ten płyn i objawy nie ustąpią wtedy wróć z pytaniami.