Pokaż wyniki od 1 do 10 z 21

Wątek: Padl alternator, zablokowal sie, zerwal pasek

Widok wątkowy

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #5
    Doświadczony Użytkownik Awatar charzun
    Dołączył
    Jul 2012
    Posty
    1,182
    BMW
    E38
    Skąd
    Wrocław
    Blog
    1
    VIN long WBAGL610X0DM53586 z tego co wyczytalem to napewno mam chlodzony ciecza i po wygladzie tez tak stwierdzam bo jest obudowany w kadlubie i ma wtyczke z przodu od gory..
    Skoro dzialal do konca, dobrze ladowal to jesli elektryka/elektronika jest w nim sprawna to dam rade wymienic tylko lozyska? ewidentnie sie zablokowal..
    Czemu wymiana czasochlonna? Wydaje sie na dosc szybka operacje..
    Ostatnio edytowane przez charzun ; 27-10-2015 o 14:50

Podobne wątki

  1. e38 740i padl czujnik pdc. czy zamiennik coś warty?
    Przez mcdziubek w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 22-05-2014, 15:31
  2. Pisczacy pasek
    Przez GRABA730i w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 25-03-2011, 14:52
  3. Jaki pasek do klimatyzacji?
    Przez Jawa w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 21-02-2011, 19:00
  4. padl komp?
    Przez maniakowy w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 23-10-2007, 15:48

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •