Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 21

Wątek: Padl alternator, zablokowal sie, zerwal pasek

  1. #11
    Doświadczony Użytkownik Awatar Aldik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    6,425
    BMW
    740xd f01
    Skąd
    Katowice
    Na 99% pamietam, że tak właśnie u mnie kumpel to robił. Była to praca na chyba 5 godzin tylko z jedną przerwą na fajke

  2. #12
    Doświadczony Użytkownik Awatar charzun
    Dołączył
    Jul 2012
    Posty
    1,182
    BMW
    E38
    Skąd
    Wrocław
    Blog
    1
    a powie mi ktos czy wychodzi on poprostu do przodu po odkreceniu tych małych srubek od strony chlodnicy czy jeszcze cos go innego trzyma?

  3. #13
    Doświadczony Użytkownik Awatar charzun
    Dołączył
    Jul 2012
    Posty
    1,182
    BMW
    E38
    Skąd
    Wrocław
    Blog
    1
    No i juz zaczely sie schody... Wisko.... Ma ktos jakis sposob? dorobilem juz dwa klucze (do zatrzymania kola pompy) z plaskownika i obydwa sie zlamaly bo tak mocno jest to zacisniete.. :/

    Ps. sorki za post pod postem ale w pospiechu napisalem..

  4. #14
    Doświadczony Użytkownik Awatar Aldik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    6,425
    BMW
    740xd f01
    Skąd
    Katowice
    Nie musisz nic trzymać - wsadź klucz 32 na śrubę od visca i jebn..j w niego młotkiej, wtedy "odblokujesz" i potem juz łatwo będzie się kręcić; ) Pamiętaj że ma lewy gwint!

    http://www.google.pl/imgres?imgurl=h...FcyYGgoddg4MTw
    Ostatnio edytowane przez Aldik ; 28-10-2015 o 17:56

  5. #15
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    ten młotek się sprawdza rzadko. Ja musiałem sobie dorobić masywny klucz do koła pompy, żeby odkręcić wisko, które siedziało tam 20 lat. Musisz kombinować, najlepiej we dwóch.
    pozdrawiam Bartek

  6. #16
    Doświadczony Użytkownik Awatar Aldik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    6,425
    BMW
    740xd f01
    Skąd
    Katowice
    U mnie bez problemu siadło wczoraj z młotkiem :)

  7. #17

  8. #18

  9. #19
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    wszystko zależy ile razy było odkręcane i czy jest w miarę świeże. Teraz to koło pompy przytrzymuję ręką w rękawicy i się odkręca bez problemu. Nie trzeba tego mocno dokręcać, bo ma lewy gwint.
    pozdrawiam Bartek

  10. #20
    Doświadczony Użytkownik Awatar charzun
    Dołączył
    Jul 2012
    Posty
    1,182
    BMW
    E38
    Skąd
    Wrocław
    Blog
    1
    Tak tak wiem bo w38 tak dalem rade odkrecic lecz tutaj nie mam paska.. pekl podczas zablokowania alternatora.. A klucze nie wytrzymuja.. Dorabiam kolejny klucz tym razem duzo bardziej masywny..

Podobne wątki

  1. e38 740i padl czujnik pdc. czy zamiennik coś warty?
    Przez mcdziubek w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 22-05-2014, 15:31
  2. Pisczacy pasek
    Przez GRABA730i w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 25-03-2011, 14:52
  3. Jaki pasek do klimatyzacji?
    Przez Jawa w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 21-02-2011, 19:00
  4. padl komp?
    Przez maniakowy w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 23-10-2007, 15:48

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •