Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Wątek: NIE ODPALA? MULI? NIERÓWNO CHODZI? Mano prawdę Ci powie...

Widok wątkowy

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #6
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Z tymi pompami to dziwne, bo to oficjalne stanowisko Boscha, jak czytałem dokumentację motroników. Nie upieram się jednak przy tym, bo nie mierzyłem, możliwe, coś pozmieniali od czasów dokumentacji. W końcu tak się robi.

    Jeśli chodzi o DISa, to w M70 akurat ma bardzo mało funkcji diagnostycznych, czasów na wtryskach nie widać niestety. Są sondy, przepływomierze, temperatury i w zasadzie wszystko. W M60 jest tego dużo więcej. Tutaj bardzo ważną kwestia jest szczelny wydech na odcinku do sond i zaraz za nimi. Lewy tlen powoduje duże problemy w aksamitnej pracy tego silnika, pomijając już niepracujące prawidłowo sondy. Do tego dochodzą wolne kontrolery, które przy tak szybkich zmianach odczytów tlenu, nie nadążają z korekcjami, to wyraźnie widać u mnie jak wydech się zestarzał. W końcu w latach 80tych procesory były wolne. Dlatego pracuję nad tym, żeby wydech wreszcie wymienić na tym odcinku.

    Ale że masz tak dużo problemów to się dziwię, ja moją też opiekuję się dość długo, ale tak czynnie to od jakiś parunastu lat. Fakt dużo robiłem, ale auto nigdy nie stanęło, no może ostatnio po awarii pompy hamulcowej. U mnie jest 300 tyś, stuknęło dopiero ze dwa lata temu. Aczkolwiek wszystkie moduły przelutowałem, wymieniłem kondensatory i ewentualnie półprzewodniki zasilania. Więc dużo faktów wyprzedziłem.

    Jeżeli pisałeś o modułach włączających pompy, to też były dwa rodzaje. Pierwsza, to klucze mosfetowe, takie są u mnie. Ponieważ się mocno grzeją i pewnie padały jak pompy się zacierały, później zaczęli wsadzać zwykłe przekaźniki.

    U mnie jak były pompy na wylocie to brały prądu od diabła, wymieniłem na nowe jak kiedyś opisałem i teraz jest nie więcej niż 3A, a te klucze lekko ciepłe, a wcześniej parzyły.
    Ostatnio edytowane przez ttrol ; 27-10-2015 o 22:35
    pozdrawiam Bartek

Podobne wątki

  1. Handlarz prawdę Ci powie:)
    Przez slowik871 w dziale NA KAŻDY TEMAT / Humor / Off Topic
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 26-07-2013, 19:52
  2. [silnik] po odpieciu akumulatora m62b44 nierówno chodzi
    Przez ruti w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 10-04-2013, 22:35
  3. Po odpaleniu chodzi nierówno...
    Przez koNik_N w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 21-12-2010, 21:55
  4. Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 03-09-2010, 18:19
  5. [mechanika] nie odpala , pompa chodzi
    Przez wojtek740 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 11-09-2009, 18:22

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •