A jest jakaś możliwość żeby stwierdzić czy to pompa czy jednak ten moduł czy tylko wymiana? Jednego albo drugiego? Pompa chodzi niby ok cicho i obroty równe trzyma na podglądzie w parametrach volt 11 i rownież 11A
A jest jakaś możliwość żeby stwierdzić czy to pompa czy jednak ten moduł czy tylko wymiana? Jednego albo drugiego? Pompa chodzi niby ok cicho i obroty równe trzyma na podglądzie w parametrach volt 11 i rownież 11A
Aaa i czy auto po całej nocy z rana temperatura niska to i tak gaśnie po takim samym czasie który wynosi około 1 minuty
Podobny temat tutaj:
http://7er.pl/showthread.php/44435-p...ad-sbsr-pomocy
Jeden z błędów w SBSR pokrywa się z Twoim
Celem wykształcenia nie jest napełnienie umysłu człowieka faktami; zadaniem jest nauczyć go, jak ma używać umysłu do.. myślenia. A często zdarza się, że człowiek lepiej umie myśleć, nie będąc krępowany wiedzą przeszłości.
Henry Ford
Nie pomagam przez tel, chcesz coś, jest pw, mail, gg, w ostateczności sms
Zamowiłem dzis modul bo koszt śmieszny 50zł z wysyłką ( http://allegro.pl/bmw-e65-e66-sterow...737315619.html ) tylko teraz kwestia czy jak go zamontuje to jak mam go zgrac z autem? mam zwykły kabel na obd i mam inpe dam rade cos tym zrobic czy potrzebny sprzet z wyzszej polki?
Zwykły kabel wystarczy i pakiet w którym jest inpa.
Tyle, że sama inpa nie wystarczy.
Na początek potrzebujesz WinKFP, żeby zaktualizować moduł i wpisać nr VIN do niego
Następnie moduł kodujesz NCSexpert
Później Tool32 i trzeba wystartować czas systemowy.
Na koniec Inpa i kasowanie błędów
Celem wykształcenia nie jest napełnienie umysłu człowieka faktami; zadaniem jest nauczyć go, jak ma używać umysłu do.. myślenia. A często zdarza się, że człowiek lepiej umie myśleć, nie będąc krępowany wiedzą przeszłości.
Henry Ford
Nie pomagam przez tel, chcesz coś, jest pw, mail, gg, w ostateczności sms
A mógł bym prosić o dokładna instruckje jak to wykonac ewentualnie umowic sie z kims na np teamviev zeby mi to zrobił zdalnie? Oczywiscie zapłace tylko chciał bym zeby mi to ktos ogarnał. bo nie usmiecha mi sie auta na lawecie targac do kogos kto to by ogarnal... a zeby mi nic wiecej w aucie nie spierniczył...
Podstawa to mieć komplet plików.
Postaram Ci się przygotować pliki dla WinKFP. Tyle, że dysk z plikami mam w pracy
Skąd jesteś?
Celem wykształcenia nie jest napełnienie umysłu człowieka faktami; zadaniem jest nauczyć go, jak ma używać umysłu do.. myślenia. A często zdarza się, że człowiek lepiej umie myśleć, nie będąc krępowany wiedzą przeszłości.
Henry Ford
Nie pomagam przez tel, chcesz coś, jest pw, mail, gg, w ostateczności sms
Jestem z dolnośląskiego, okolice Bolesławca
U mnie przy identycznych objawach to była pompa. Kurcze magicy wymieniali mi 1/2 auta ze sterownikiem włącznie, a po rozkręceniu pompy - okazało się że w środku kupa opiłków. Na zimno wszystkie programy diagnostyczne pokazywały że OK, a jak auto trochę przejechało (a pompa się nagrzała) to spadek ciśnienia paliwa i amen
Sprawdź jeszcze przekaźnik od pomp może przyszedł na niego czas i rozłącza on pompy ( progowa i zbiornik) i dlatego gaśnie