Usterka usunięta. Sprzęgło wiskotyczne głównego wentylatora.

Reasumując, jeśli:
- z przodu samochodu powyżej 1000 rpm słychać wycie/niski gwizd zależny od obrotów silnika, niezależny od prędkości samochodu ani przełożenia skrzyni biegów,
- na zimnym silniku nie da się wiatraka zatrzymać gazetą,
- wentylator nie ma żadnego luzu na osi przód/tył
- temperatura (wg testu nr 7) stoi sztywno na temperaturze otwarcia termostatu (u mnie 93 stopnie w M73), zamiast sobie w zależności od pracy wędrować od 90 do 100 stopni

to nie działa owo sprzęgło (wisko).

Jak słusznie zauważył kolega Kruger spięty na stałe z pompą wody wentylator prędzej czy później się rozpadnie od siły odśrodkowej. Siła rozpadu jest tak wielka, że w masce tworzą się wybrzuszenia.
Nie czekajcie więc :)