Strona 5 z 14 PierwszyPierwszy ... 34567 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 140

Wątek: BMW E65 745d brak mocy przy większych prędkościach..... pomocy

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Początkujący Użytkownik Awatar romek_m57
    Dołączył
    Oct 2015
    Posty
    57
    BMW
    e39 530d i e65 745d
    Skąd
    Gorzów Wielkopolski
    kur...de... Sam powiedz! Jak ja mam komuś takiemu reklamować usługę? Był ze mną ostatnio, jechaliśmy podpięci do icoma inpą i niby powiedział że już wie co jest że może też klapy, że klapy niby zadzwoni do jakiejs firmy v techa albo chip tuning, coś takiego i niby mu dali jakiegoś softa, wgrał i dalej lipa...

  2. #2
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Zbichu
    Dołączył
    Sep 2015
    Posty
    566
    BMW
    Tymczasowo Audi
    Skąd
    Estoril
    Jeśli reklamacja odpada (co nie bardzo mi się w głowie mieści) to na Twoim miejscu kazałbym mu wgrać znowu oryginalny soft i udać się do kogoś znającego temat. Swoją drogą jeśli po wgraniu ori softu wszystko wróci do normy problemem był soft. Jeśli nie to coś zostało schrzanione przy usuwaniu fizycznym. Dobrze by było gdybyś był przy wgrywaniu. W tym aucie nie robi się tego "po kablu" przez złącze OBD.

  3. #3
    Początkujący Użytkownik Awatar romek_m57
    Dołączył
    Oct 2015
    Posty
    57
    BMW
    e39 530d i e65 745d
    Skąd
    Gorzów Wielkopolski
    No własnie wiem. Elektronik twierdzi ze musi wyjmowac główny sterownik. Mnie nie chce niestety wpuścić żebym cokolwiek oglądał. pójdę jeszcze raz do niego. Spróbuje. Dam mu oststnią szansę ale nie wiem juz jak z nim rozmawiać. Tak jak mówisz... Najlepiej by było zabrać ją do jakiejś firmy od chip tuningu. Pewnie oni by sie znali na tym najlepiej, wiesz może kto się tym zajmuje na terenie LUBUSKIEGO?

  4. #4
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Zbichu
    Dołączył
    Sep 2015
    Posty
    566
    BMW
    Tymczasowo Audi
    Skąd
    Estoril
    Cytat Zamieszczone przez romek_m57 Zobacz posta
    Elektronik twierdzi ze musi wyjmowac główny sterownik.
    Zwróć uwagę przy diagnozie z którego sterownika płyną dane o dpf. Jest to sterownik slave. Nie główny. Powinien edytować obydwa ECU myślę. Niestety nie polecę nikogo w Lubuskiem.

  5. #5
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2010
    Posty
    538
    BMW
    e65 3.0d
    Skąd
    suwałki
    Skąd masz informację że błędy eff0 i 3ff1 to błędy dpf skoro są to błędy przepływomierzy ? Uważam że dpfy są ogarnięte prawidłowo.
    Ostatnio edytowane przez Anatol ; 15-02-2016 o 13:48

  6. #6
    . ADMINISTRATOR Awatar Sebek
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    6,985
    BMW
    E23/E38/E65
    Skąd
    DZG
    Blog
    1
    Tak wygląda mechanizm klapek z 745D z przebiegiem ok. 240 tys. km.






    A tak wygląda kolektor i to co z niego wyszło po pierwszym "skrobaniu" a było tego jeszcze więcej:


    Pozdrawiam, Sebek

    Masz pytanie lub problem odnośnie funkcjonowania forum, współpracy ...
    Proszę o kontakt ze mną .!


  7. #7
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Zbichu
    Dołączył
    Sep 2015
    Posty
    566
    BMW
    Tymczasowo Audi
    Skąd
    Estoril

    Post

    Cytat Zamieszczone przez Sebek Zobacz posta
    Tak wygląda mechanizm klapek z 745D z przebiegiem ok. 240 tys. km.






    A tak wygląda kolektor i to co z niego wyszło po pierwszym "skrobaniu" a było tego jeszcze więcej:




    Dlatego jak najszybciej trzeba wyłączyć egr, bo to on syfi w dolocie.

  8. #8
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2010
    Posty
    538
    BMW
    e65 3.0d
    Skąd
    suwałki
    Spory syf ,klapki i tak są poprawione mniejsze ryzyko urwania , ale proponuje i tak je usunąć


    Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

  9. #9
    Doświadczony Użytkownik Awatar HTN
    Dołączył
    Oct 2012
    Posty
    1,348
    BMW
    ex-730Ld e66 / obecnie S350CDI L
    Skąd
    okolice Frankfurtu / Wrocław / Kotlina Kłodzka

    Post

    Nie wiem na czym facet jeździł i jaki olej lał, ale to jakiś horror. Bądź też "ten typ tak ma". Nic dziwnego, że one się łamią, jak taki syf jest w kolektorze. U mnie po 230.000km było o wiele lepiej:
    https://photos.google.com/share/AF1Q...JJQVU4R195OFNn
    https://goo.gl/photos/JR4Q7KbFDwnN8HTw9

    Dlatego też niedługo będzie kolejna odsłona wątku z zewnętrznym separatorem oleju. Części już idą ;).
    Ostatnio edytowane przez HTN ; 02-02-2016 o 18:50

  10. #10
    Początkujący Użytkownik Awatar romek_m57
    Dołączył
    Oct 2015
    Posty
    57
    BMW
    e39 530d i e65 745d
    Skąd
    Gorzów Wielkopolski
    Ale jak na te forum mam wrzucić Fotkę??? Kurde... Dodaje załącznik a tam max rozmiar 45 KB! O co tu Chodzi?

    Cytat Zamieszczone przez lukasz7 Zobacz posta
    Skąd masz informację że błędy eff0 i 3ff1 to błędy dpf skoro są to błędy przepływomierzy ? Uważam że dpfy są ogarnięte prawidłowo.
    Tak. To są błędy z przepływek, oczywiście. Dodatkowo pojawiają się błędy DPF ozanczone 4D56.

    Cytat Zamieszczone przez Zbichu Zobacz posta
    Zwróć uwagę przy diagnozie z którego sterownika płyną dane o dpf. Jest to sterownik slave. Nie główny. Powinien edytować obydwa ECU myślę. Niestety nie polecę nikogo w Lubuskiem.
    On niby edytował i usuwał to jakim programem ale dalej były takie błędy, pózniej sie odezwał do jakiej innej firmy która niby mu zrobiła soft ale sam nie chce pisać bo nie mam pojęcia tak naprawde co oni tam nawyprawiali. Wolę sam do tego powoli dojść i cos zrozumieć a nie bezsensu wystawić diagnozę i skasowac pieniądze a auto dalej nie zrobione.
    Jeżeli się nie myle to błędy są w dwóch sterownikach ale podejżewam że są poprostu efektem tego że coś wcześniej jest nie tak.

    Cytat Zamieszczone przez Zbichu Zobacz posta
    Dlatego jak najszybciej trzeba wyłączyć egr, bo to on syfi w dolocie.
    Masakra jakaś! Jak moje tak wyglądają to nie wątpię że coś może być z nimi nie tak! A swoją drogą to mam dwa pytania: Czy ciężko wyczyścić kolektor samemu? i czy można zdiagnozować jakoś czy na pewno przez te klapy auto traci moc?

    Załącznik 8384
    Tutaj są wyniki pomiarów Rheingoldem zapisane w trakcie wychwycenia błędów

    Załącznik 8385

    A tu błędy z diagnostyki, nareszcie udało mi się wgrać w normalnych rozmiarach. sry

    Edytuj posty!
    Ostatnio edytowane przez Anatol ; 11-02-2016 o 12:49

Podobne wątki

  1. [silnik] Kompletny brak mocy bmw E65 735i
    Przez konrado001 w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 01-05-2015, 00:32
  2. brak mocy 3,0d przy włączonej klimie
    Przez marek borkowski w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 07-11-2014, 19:53
  3. [silnik] Szarpanie, przerywanie, brak mocy przy dużej prędkości.
    Przez Guzio83 w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 34
    Ostatni post / autor: 04-03-2014, 22:11
  4. [silnik] Brak mocy w e65.
    Przez Jarecki w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 21-10-2011, 21:47
  5. brak mocy przy ruszaniu
    Przez jarek88 w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 21-01-2011, 12:37

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •