Strona 2 z 6 PierwszyPierwszy 1234 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 52

Wątek: Automatyczne otwierania klapy bagażnika- ktoś robił ten patent z sprężynkami ?

  1. #11
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2015
    Posty
    25
    BMW
    e38 740i
    Skąd
    Grodzisk Mazowiecki
    Przede wszystkim siłowniki klapy muszą być dobre, tak żeby przy otwieraniu miały siłę podnieść klapę do góry po odbiciu sprężyny i mogły wyhamować klapę w górnej pozycji.
    Uderzenie w górnej pozycji może dało by się załatwić jakimś dodatkowym malutkim amortyzatorem gazowym, który by pełnił rolę spowalniacza?
    Ja u siebie w przyszłym tygodniu będę zakładał nowe siłowniki K.M.E. zobaczymy jak będą działać, jeżeli będą dobrze podnosić klapę to też popróbuję założyć jakieś sprężynki, co do sprężyn to chyba najtrudniej dobrać sprężynę, długość i współczynnik sprężystości, ale to myślę że trzeba metodą prób i błędów.
    A ten patent z założeniem opaski termokurczliwej na całość bardzo fajny.

    A swoją drogą czy ktoś wie jak powinny zachowywać się ori siłowniki w dobrym stanie ? czy hamują klapę w górnej pozycji ? Czy przy zamykaniu trzeba asekurować klapę żeby nie trzasnąć ?

  2. #12
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2015
    Posty
    603
    BMW
    S-Max 2,5T PoWeR
    Skąd
    North East PL
    hmmmm...rzeźba... ale ogólnie... patent jes....

  3. #13
    Vip Vip Awatar marcin8181
    Dołączył
    Jan 2013
    Posty
    757
    BMW
    E65 750i (Shirley), 2005` N62B48B , e46 coupe 2.5 lift m3 (Buba)
    Skąd
    Piastów
    ja mam zalozone wlasnie silowniki z KROSNO nasz krajowy produkt i takie mam odczucie jakby nie mial spowalniania jak otwiera sie...generalnie jest lepiej niz bez nich bo klapa mi w 1/3 wys nie spada na glowe ale powinno ja pchac do gory i hamowac na koncu... wiec jesli byly by odpowiednie to sadze ze te sprezynbki mocno by odpychaly z pozycji dolnej a silowniki powinny reszte zrobic czyli

    https://www.youtube.com/watch?v=fj5SXHU1XR0

    podobnie mam w skodzie ale lekko recznie podniose i sama idzie w gore a pod koniec ja hamuje ....

    tutaj widac pod kloniec ze sycza amorki i hamuja na koncu
    https://www.youtube.com/watch?v=Qnf5mlWMnu0

    wiec wniosek ze chyba trzeba markowe zakladac a pozatym FEBI robi tak ze czesto gesto sa np firmy Stabilus gdzie podobno dla BMW robili tez na montaż (http://e-katalog.intercars.com.pl/#/...bagaznika.html ) bo Febi to pakowacz na ta chwile.

  4. #14
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2015
    Posty
    25
    BMW
    e38 740i
    Skąd
    Grodzisk Mazowiecki
    co do siłowników Febi Bilstein to w jednym ze sklepów internetowych powiedzieli mi że zostały wycofane z produkcji, więc żeby mieć pewność że będą dobre zostaje ASO (około 180zł za szt.)

  5. #15
    Vip Vip Awatar marcin8181
    Dołączył
    Jan 2013
    Posty
    757
    BMW
    E65 750i (Shirley), 2005` N62B48B , e46 coupe 2.5 lift m3 (Buba)
    Skąd
    Piastów
    albo Stabilus bo to to samo generalnie ale org. w ASO sa o dziwo tansze ;)....
    Co do febi mozna by sie pokusic o jakies lezaki magazynowe.

  6. #16
    Vip Vip Awatar marcin8181
    Dołączył
    Jan 2013
    Posty
    757
    BMW
    E65 750i (Shirley), 2005` N62B48B , e46 coupe 2.5 lift m3 (Buba)
    Skąd
    Piastów
    sa na ebay
    http://www.ebay.com/sch/i.html?_from...STEIN&_sacat=0
    ale cena raczej jest bez uzasadnienia ;)

  7. #17
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2013
    Posty
    244
    BMW
    E38 M60B40 Manual
    Skąd
    Mielec
    http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.ph...82a323579f79ac
    Miłej lektury
    Podsumowując w e38 ten patent się nie sprawdza za ciężka klapa ,a nawet jeśli to na chwile bo te sprężyny po 3 miesiącach słabną i nie wyrzucają klapy odpowiednio wysoko żeby siłownik podniósł resztę.

  8. #18
    Vip Vip Awatar marcin8181
    Dołączył
    Jan 2013
    Posty
    757
    BMW
    E65 750i (Shirley), 2005` N62B48B , e46 coupe 2.5 lift m3 (Buba)
    Skąd
    Piastów
    owszem czytalem troche ten post wlasnie ;)
    wiec musimy byc madrzejsi i to usprawnic, bo za hydraulike 1000 zl to troche duzo zeby placic

  9. #19
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    455
    BMW
    e34,e32,e38 740iA 1994r
    Skąd
    szprotawa
    Ale hydrauliką można też zamknąć klapę-myślę że nie ma innej opcji oprócz oryginału
    sławomir

  10. #20
    Vip Vip Awatar marcin8181
    Dołączył
    Jan 2013
    Posty
    757
    BMW
    E65 750i (Shirley), 2005` N62B48B , e46 coupe 2.5 lift m3 (Buba)
    Skąd
    Piastów
    Nomp ok ja sie tego nie przeskoczy mechanicznie to chociaz zeby klapa normlanie sie otwierala na koncu jak sie puszcza bez asekuracji reka a nie walila i zawiasy wyginala .... ;)

Podobne wątki

  1. [elektryka] [E65] Naprawa automatycznego otwierania tylnej klapy
    Przez tiger81 w dziale instrukcje / schematy
    Odpowiedzi: 37
    Ostatni post / autor: 20-06-2017, 20:15
  2. 728iA - regulacja linki otwierania klapy
    Przez orzel_man w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 24-04-2015, 07:57
  3. [elektryka] Uszkodzone automatyczne zamykanie i otwieranie bagażnika
    Przez mathew w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 29
    Ostatni post / autor: 05-11-2014, 22:04
  4. [klima] Wymiana osuszacza klimatyzacji, robił ktoś?
    Przez prezE32s w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 51
    Ostatni post / autor: 08-06-2011, 21:11

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •