Jasne; pomyślałem, czy ECU nie ma przypadkiem programowo "ostatniej deski ratunku", możliwej przy adaptacji, żeby połapać się tylko po sygnale z cpwr.
Brak mocy mogą powodować w zasadzie tylko:
- za uboga mieszanka, tj. za dużo powietrza a za mało paliwa
- zbyt pózny zapłon
Jeżeli praca silnika jest na jałowym i do 3000 regularna, to co mogłoby przestawić w/w czynniki? Rozumiem, że wykluczyłeś przyczyny mechaniczne.
Pomiarom obydwu mierników nie można zaufać, sam zauważ, że są jakby sprzeczne. Prawdę o czujnikach może zeznać tylko oscyloskop lub "pewniacki"
miernik, który gwarantuje poprawność wyniku dla takich warunków pomiaru. Nadal nic nie wiemy o specyfikacji użytych przez Ciebie mierników: w jakim
zakresie częstotliwości woltomierz nie oszaleje oraz w jakim zakresie napięć częstościmierz pokaże prawdę.
Hipoteza o czujnikach ma jeszcze jakieś poparcie, jakieś podobieństwo do innej rozpoznanej usterki?
P.S.: Zapoznaj się z wątkiem kol. Zuku2911 z 30.04.2010. dot. czujnika wałka rozrządu