Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Wątek: Mercedes W140 potrzebne opinie i doswiadczenia.

  1. #1
    . ADMINISTRATOR Awatar Sebek
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    6,957
    BMW
    E23/E38/E65
    Skąd
    DZG
    Blog
    1

    Post Mercedes W140 potrzebne opinie i doswiadczenia.

    Witam,



    czy jest w naszym gronie ktoś kto posiada doświadczenie z mercedesami W140 z silnikami V8 ?

    Jakie są koszty użytkowania, ewentualnych napraw, słabe punkty tego modelu.

    Na co szczególnie zwrócić uwagę przy zakupie.

    Dziękuje z góry za sugestie i pomoc.
    Pozdrawiam, Sebek

    Masz pytanie lub problem odnośnie funkcjonowania forum, współpracy ...
    Proszę o kontakt ze mną .!


  2. #2
    Doświadczony Użytkownik Awatar Aldik
    Dołączył
    Aug 2007
    Posty
    6,420
    BMW
    740xd f01
    Skąd
    Katowice
    Nie mam doświadczenia, jechałem pare razy takim autem i spoko, dawał rade - ale to nie jest bmw i wrażenia względem komfortu super ale względem prowadzenia gorsze, w sensie jak ktoś lubi ostro to nie merc :) Co do jakiś wad nie słyszałem specjalnie, ale to też auta z dawnych lat :)

  3. #3
    Doświadczony Użytkownik Awatar prezE32s
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    1,899
    BMW
    Było 750iA, A8 4.2 D2 FL, Phaeton 3.2 V6, E270CDi W211 Avantgarde, jest: Phaeton 5.0 V10 TDi
    Skąd
    Chojnów
    S-klasse-klub.pl

  4. #4
    . ADMINISTRATOR Awatar Sebek
    Dołączył
    May 2007
    Posty
    6,957
    BMW
    E23/E38/E65
    Skąd
    DZG
    Blog
    1
    Dlatego pytam tutaj bo trochę mi brak czasu żeby wczytać się w nowe forum ...
    Pozdrawiam, Sebek

    Masz pytanie lub problem odnośnie funkcjonowania forum, współpracy ...
    Proszę o kontakt ze mną .!


  5. #5
    Doświadczony Użytkownik Awatar prezE32s
    Dołączył
    Sep 2008
    Posty
    1,899
    BMW
    Było 750iA, A8 4.2 D2 FL, Phaeton 3.2 V6, E270CDi W211 Avantgarde, jest: Phaeton 5.0 V10 TDi
    Skąd
    Chojnów