Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 22

Wątek: Potrzebuję gazu.

  1. #1
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2015
    Posty
    30
    BMW
    E38 99" 3,5l
    Skąd
    Lębork

    Post Potrzebuję gazu.

    Witam, chciałbym się dowiedzieć czy ktoś zna dobrego gazownika, nigdy nie jeździłem na gazie więc nie mam doświadczenia z mechanikami od gazu i nie wiem który zrobi to porządnie, najlepiej jakby był gdzieś na pomorzu i żeby nie kosztowało mnie to majątek

  2. #2
    Doświadczony Użytkownik Awatar darekbb
    Dołączył
    Apr 2015
    Posty
    1,521
    BMW
    E38 730iA 1995
    Skąd
    Czechowice-Dziedzice

    Post

    Dobra rada wybierz sterownik z autoadaptacją np Stag 300 ISA2, nie bedzie problemów z rozjeżdżaniem się map do tego wtryski barracudy parownik kme gold i będzie dobrze. Brutalna prawda jest taka że na komponentach instalacji nie warto oszczędzać, bo to się zemści. Sam jestem już prawie zdecydowany i niedługo gaz pójdzie do mojego auta,

  3. #3
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2012
    Posty
    537
    BMW
    e38 728i
    Skąd
    rabka zdrój
    Blog
    1
    Cytat Zamieszczone przez Mateuszl90 Zobacz posta
    Witam, chciałbym się dowiedzieć czy ktoś zna dobrego gazownika, nigdy nie jeździłem na gazie więc nie mam doświadczenia z mechanikami od gazu i nie wiem który zrobi to porządnie, najlepiej jakby był gdzieś na pomorzu i żeby nie kosztowało mnie to majątek
    najpierw zacznij od uzpełnienia w profilu jaki masz silnik

    darekbb - no nie wiem czy isa2 to takie super rozwiazanie , duzo osób narzeka ze jesli pozostawi sie isa2 właczone to właśnie wszystko sie na maxa rozjezdza po kilku tygodniach bo isa wprowadza cigle korekty niepotrzebne .co do reszty do sie zgadam , ale zamiast golda moze zapodac ac r01 czerwonego , ale zeby coś doradzic to przede wszystkim wypadało by wiedziec jaki silnik ma ;-)

  4. #4
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Nowiq
    Dołączył
    May 2012