Ja mam m62b44 ale podejrzewam że procedura będzie bardzo podobna. Zobacz tutaj, to jest temat w którym wrzuciłem fotki ze zrzuconym kolektorem, może ci nieco pomogą http://7er.pl/showthread.php/22658-w...l=1#post494754
Najpierw musisz odpiąć wiązkę wtrysków (elektryczną). Zdejmij dekielki z pudełek nad cewkami po obu stronach i odepnij kostki od wtrysków, w tych pudełkach odkręć nakrętki które przytrzymują je na głowicach. . Potem zdejmij dekielki z pudełek w których znajdują się te kable aby móc całą wiązkę przesunąć na jedną stronę, żeby mieć nieskrępowany dostęp do kolektora.
Odepnij dwie rurki doprowadzający i odprowadzający benzynę do wtrysków, sam przewód pozostanie przypięty do wtrysków.
Odepnij cięgna od przepustnicy oraz jedno które wchodzi pod przepustnicę od strony chłodnicy, to jest chyba od ssania.
Ściągnij przepływomierz odłączając tym samym kolektor ssący od doprowadzenia powietrza.
Odepnij wszystkie kostki elektryczne wchodzące do przepustnicy, tylko na wszelki wypadek jakoś sobie je opisz, żebyś potem nie musiał zgadywać która kostka do którego gniazda wchodzi.
Zdejmij przewód olejowy z tyłu kolektora, wchodzący do odmy.
Pamiętaj że w kolektorze przechodzi rurka pomiędzy odmą a kanałem powietrznym doprowadzającym powietrze, co powoduje że przed zdjęciem kolektora musisz go nieco cofnąć w stronę grodzi, aby ta rurka się zsunęła. Oczywiście wcześniej odkręć wszystkie śruby trzymające kolektor, ale to to będzie proste :-)
Przy odkręcaniu odmy i przepustnicy musisz użyć dobrej jakości "gwiazdki" bo śruby lubią być zapieczone.
Po zdjęciu kolektora będziesz miał otwarty dostęp do komory spalania, więc przygotuj sobie jakieś kawałki szmatek, żeby zatkać je, bo może do nich dostać się brud.
Głowicy nie ściągałem, ale mogę tylko podejrzewam że woda wyłazi ci nie z głowicy, ale z dekla pod rurkami pompy wody. Jeśli tak to uzbrój się jeszcze w uszczelkę pod pompę wody, bo będziesz ją musiał zdjąć, oraz w uszczelkę w płynie, możesz ją kupić w każdym motoryzacyjnym.
To tak w dużym skrócie i uproszczeniu.
Powodzenia.
P.s. Uzbrój się w trochę benzyny i sprężone powietrze żeby dobrze wyczyścić wnętrze kolektora przed założeniem. A uszczelki dolotu (te podwójne) dobrze jest delikatnie złapać do kolektora, ponieważ po odwróceniu mogą ci spaść.