przeczytajcie opis tego ogłoszenia... masakra jakas jak dla mnie , nowy silnik , nowa skrzynia... faktury na 15 tyś euro heh
http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-7...-ID6ybaXZ.html
No masz rację, wiadomo że silniki padają przez wadliwe wtryski, a tutaj nowy silnik 70tyś i już wtrysk nawala. Ciekawe czy destrukcja silnika już się nie zaczęła.Do tego skrzynia , jak jedno łożysko to i zaraz drugie itd.
No to odpowiedz dla TYCH co mówią że awarie silników w serii F to mrzonki i wyssane z paluszka ściemy :)
Teraz macie Panowie czarno na białym :)
https://7er.pl/signaturepics/sigpic836_6.gif SIEDEM GRZECHÓW GŁÓWNYCH !!!
____________________________________________
ex - BMW E38 728i cossmosschwarz metallic
ex - BMW E66 745 Li black metallic
ex - BMW F02 750Lix sophistograu metallic
Samochód dla ludzi z mocnymi nerwami. Trzeba być MEGA optymistą żeby coś takiego kupić ;).
B.-ądź M.-arce W.-ierny
Opel Signum
BMW jeszcze kiedyś kupię ;p
Ex- BMW e28 524td, e38 728i,e66 735LI , e36 316i 1.9 compact ,e46 M3 SMG ;)
Dlatego 730d i będzie lux :)
Były:
VW Jetta A2
Opel Astra G Caravan
BMW E32 730i[*][*]
VW Passat B5 Variant
BMW E38 728iA
BMW E39 535iA
Audi A3 8P 2.0T++
Audi A6 C6 2.7 TDI++ Quattro
BMW E91 318d+
VW Phaeton 3.2
Astra GTC OPC Line
Mercedes CLK W209 200K lift
BMW E90 320dA 177KM 08'
Wymiękam :)
Wysłane za pomocą Tapatalk
Masakra- tylko 730d jak juz F, niestety, tez pewnie będą awarie ale to cześci będzi więcej, bo te silniki bardzo popularne nie tylko w 7 a le i w 5
Niedługo te auta zejdą tak z ceną że ludzie będą się na nie kusić. Auto B.Dobrze wyposażone ,wyglada też ok a to dla wielu już wystarczy, przy większych awariach będzie sprzedawane kolejnemu napaleńcowi który znów zrobi to samo za jakiś czas aż w końcu nie będzie już opłacalne doprowadzenie do używalności i te auta znikną szybciej niż nam się wydaje. SZKODA ;/
B.-ądź M.-arce W.-ierny
Opel Signum
BMW jeszcze kiedyś kupię ;p
Ex- BMW e28 524td, e38 728i,e66 735LI , e36 316i 1.9 compact ,e46 M3 SMG ;)
niepojete jest dla mnie jak 6 letnie auto za worek pieniedzy po 200tyś km (pomijajac silnik który już drugi nie domaga) moze miec łozysko koła do wymiany ?? moja e38 ma blisko pół miliona i nikt tam lozysk kół nie wymieniał.. w f01 padajace silniki to jedno ale nie tylko silnik jest z gównolitu , tylko czekac az zaczna padacz czujniki , łozyska kół , katalizatory tez nie wiadomo czy nawet 200 tyś. wytrzymaja.. a dyferencjał , krzyzaki wału itd ?? to dopiero bedzie jak zacznie sie wszystko naraz konczyć a auto nawet 10 latnie bedzie miało ;-) nie chce nawet wspominac o elektronice.. a koszty naprawy w tysiacach , używek nie bedzie bo niby z kad jak wszystkie cierpia na te same wady/ usterki..
poza tym jak na 6-cio letnie auto marki premium 40 stron historii napraw to troszke za duzo jak dla mnie - prosto liczac wychodzi ze jedna strona napraw na 54 dni... teraz tylko pytanie ile napraw miesci sie na jednej stronie... 3? 5? dla mnie nawet jesli tylko 1 to i tak za dużo na niecałe 2 miesiace jazdy, biorąc pod uwage fakt ze z opisu wynika ze nie były to usterki typu "wymieniony przycisk" czy niedzialajacy kierunkowskaz" tylko dwie nowe turbiny , nowy silnik , nowa skrzynia i ciekawe co jeszcze ? bo chyba wymiany trzech podzespołów nie zapisano na 40 stronach..
i jeszcze jendo , auto z rocznika 2009 które sprzedaje handlarz za niespełna 90tyś zł i na tym ma zarobek to za ile on je kupił w niemczech ? chyba za równowartośc tych napraw za 15 tyś euro.. ładnie musiał byc zdesperowany i miec dośc tego auta własciciel skoro tak "idealne" auto z całym nowym zespołem napedowym oddał za bezcen , czyzby nie wieżył ze nowy silnik wytrzyma choćby 100tyś km nastepne ?
odpowiedzcie sobie sami ! pozdrawiam