BMW E65 735i N62 PROBLEM - WYPADANIE ZAPŁONU

Wątek: BMW E65 735i N62 PROBLEM - WYPADANIE ZAPŁONU

  1. kubaE65 powiedział/a:

    Post BMW E65 735i N62 PROBLEM - WYPADANIE ZAPŁONU

    Witam

    Mam problem z BMW E65 735i silnik N62 + GAZ . Auto po odpaleniu na zimnym silniku ( po nocy, albo po dłuższym postoju gdy temp. spadnie poniżej 90 stopni) wariuje tzn. trzepie całą budą auta, wywala błąd katalizatora na głównym kompie co powoduje wypadanie zapłonu i normalnie jedzie ale nie posiada mocy ( można auto zgasić i wypadanie zapłonu jakby kasuje się). Kiedy samochód się rozgrzeje chodzi dobrze, nie trzepie budą oraz nie wypada zapłon na postoju, obroty nie falują ( są stałe 500 obrt). Siódemka wywala błąd na CIEPŁYM kiedy doda się więcej gazu i znów pojawia się błąd katalizatora i wywala zapłon ( czyli zaś nie chodzi na wszystkich cylindrach) Jeżeli zgasi się samochód to znów chodzi dobrze. Na rozgrzanym silniku kiedy doda się więcej gazu jest odczuwalne jakby auto coś blokowało.
    Po odpięciu wtyczek valvetronic chodzi równo. Auto ma przejechane na gazie ok 90 tyś.
    Wszystkie cewki wymienione oraz świece na nowe. Na benzynie czy na gazie dzieje się to samo.
    Czy miał ktoś taki przypadek ?
     
  2. Awatar Sebek

    Sebek powiedział/a:
    Cytat Zamieszczone przez kubaE65 Zobacz posta
    Po odpięciu wtyczek valvetronic chodzi równo.

    Znana przypadłość - najprawdopodobniej wałek mimośrodowy ...

    Koszt nowego walka ok. 3200 zl.
    Pozdrawiam, Sebek

    Masz pytanie lub problem odnośnie funkcjonowania forum, współpracy ...
    Proszę o kontakt ze mną .!

     
  3. kubaE65 powiedział/a:
    ale na ciepłym chodzi dobrze tylko przy dodaniu więcej gazu wywala zapłon, a jak się jeździ spokojnie to błędu nawet nie widać..

    a czy katalizator daje takie same objawy ? impa pokazuje błędy wypadanie zapłonu oraz katalizatora
     
  4. Awatar prezE32s

    prezE32s powiedział/a:
    Błedy katalizatora daje od wypadania zapłonu.
     
  5. Awatar Sebek

    Sebek powiedział/a:
    Przy walniętym walku właśnie wypadają zapłony.

    To jest moje przypuszczenie - nie 100% diagnoza.

    Gdybyś był zainteresowany diagnoza i naprawa to zadzwoń - 690 215 855 (Zgorzelec).

    Przerabiałem już parę razy ten wałek, istnieje możliwość montażu używanego jeżeli będzie dostępny.
    Pozdrawiam, Sebek

    Masz pytanie lub problem odnośnie funkcjonowania forum, współpracy ...
    Proszę o kontakt ze mną .!

     
  6. uuki89 powiedział/a:
    kubaE65
    jak czytam Twój post to wydaje mi się jakbym go sam napisał ;) Miałem dosłownie identyczne objawy i były to wałki mimośrodowe.
     
  7. Awatar miro

    miro powiedział/a:
    a czy nie dzięki lpg takie kłopoty ,tzn czy lpg się nie przyczyniło do uszkodzenia tych wałków ???
     
  8. Awatar Sebek

    Sebek powiedział/a:
    LPG niema nic do tych wałków.

    W autach które miałem u siebie nie było LPG.
    Pozdrawiam, Sebek

    Masz pytanie lub problem odnośnie funkcjonowania forum, współpracy ...
    Proszę o kontakt ze mną .!

     
  9. kubaE65 powiedział/a:
    masakra.. Powiedźcie Panowie czy warto kupić taki wałek używany ? Czy wymienia się to kompletami ? Bo błąd jest na BANK 2 czyli tylko na jednej głowicy.

    Czy lepiej szukać nowego silnika ? najlepiej wiadomo już 4,4
     
  10. Awatar damned1

    damned1 powiedział/a:
    Używane wałki rozchodzą się jak ciepłe bułeczki. Do tego dopóki nie ściągniesz pokryw, nie wiesz w jakim stanie one są. Tyczy się to też silników kupionych na wymianę.