no ok a mierzyłeś przy zapodaniu inpą 100% PWM?
no ok a mierzyłeś przy zapodaniu inpą 100% PWM?
Podmienić się nie da. Możesz dodać funkcją Add Parameter ale pod warunkiem że otworzysz NCS Dummy ale nie załadujesz pliku TRC. Dopiero po dodaniu parametru wczytujesz plik TRC zaznaczasz dodaną opcję i wypuszczasz plik MAN.
A czy po tych moich mini pomiarach mozna juz cos wykluczyc? Jutro sprawdze z inpa bo dzis nie mialem do niej dostepu
można wykluczyć zaworek. jeżeli ma opór 9OHm to nie będzie powodować zwarcia jak i obwodu otwartego. Po sprawdzeniu i podłączeniu nie może być żadnego błędu . Dopiero można szukać przyczyn dalej.
Czyli juz jakis trop idzie w kierunku sterownika gm3, skoro zaworek sam w sobie jest ok, a napiecie na postoju z wlaczonym zaplonem po kablu idzie :)
Dodam jeszze ze jak bede sprawdzal z inpa i dodawal procenty a na wtyczce zaworka nic nie bedzie sie zmienialo napiecie to znaczy ze padl gm3/lcm?
Sprawdzilem pod inpa. Jak daje max na zaworek to napiecie na wtyczce rosnie w zaleznosci ile dam procent, przy 100% bylo chyba ponad 12v juz nie pamietam no i pp chwili wraca na postojowe 5.5V. Zaworek ma swoje omy jak mierzylem odpiety 9ohm. Na wtyczce jest napiecie z auta ale jak podepne Inpa to PWM mam 0% (jak juz wszystko zepne). Current na samym zaplonie jest na 7-9mah a jak wlacze auto to na maks chyba to byla wartosc 897mah (na pewno jest 100%)
Wiec moze cos nie laczy na wtyczce jak zepne zaworek z wtyczka auta?
No i w inpa blad tego obwodu byl ale moze dlatego ze na zaplonie bez zaworka testowalem wtyczke...
Masz jakis pomysl?modul GM/LCM raczej mozna wykluczyc skoro napiecie jest rozne na testach z inpa?
Ostatnio edytowane przez edibmw7 ; 02-04-2016 o 01:49
Rozebralem dzis Modul LCM i nie widac by cos na nim bylo przypalone...ale w inpa dalej PWM lezy na 0%
Macie jakis pomysl? W inpa sa te bledy:
128 unterbrechung servoventil oder leitungen (wystapil 1)
129 kurzschluss servoventil oder leitungen (wystapil 1)
64 leitungsunterbrechung innenraumbeleuchtung (wystapil 7 razy , ale to pewnie dlatego ze mam ledy w podswietleniu wnetrza)
![]()
Ostatnio edytowane przez edibmw7 ; 03-04-2016 o 01:13
Sprawdź czy przy podpięciu cewki i podaniu PWM 100% cokolwiek się dzieje. Błędów być nie może w ogóle. Jeżeli chcesz mieć pewność do sprawności modułu wepnij zamiast zazworku opornik ok 15OHM tylko dużej mocy np. 20W. Jeżeli nie będzie błędów moduł jest w porządku. podłącz wykasuj błędy wyłącz zapłon załącz po jakimś czasie i poczekaj. i jeszcze jedno wklej tutaj zawartość pliku FSW_PSW.TRC z modułu GM