E38 > CHASSIS > Central Body Electronics ZKE3
F5 Read Status > F2 i chyba 2 ekrany przewijasz w dół. Tam masz oba parametry. Jeżeli wskazują zera to sugeruje aby za pomocą NCS'a zczytać plik FSW_PSW.TRC i sprawdzić czy masz aktywowaną funkcję SERVOTRONIC. Jest to wpis "SERVOTRONIK" i musi być aktiv. jeżeli tak to należy sprawdzić jeszcze czy wartość "QUELLE_SERVOTRONIK_KENNF" jest wybrana opcja eeprom. pozwala to wykorzystać kilka uprzednio przygotowanych charakterystyk wspomagania.

W przypadku zaznaczenia eeprom musimy znaleźć jeszcze wpisy takie jak: "SERVO_KENNL_GESCHW" i wybrać np "e39_characteristic_06" oraz "SERVO_KENNL_STROM" przykładowo "e39_characteristic_01"

Następnie zakodować moduł GM3 i sprawdzić rezultaty. jeżeli nie pomoże stawiam na uszkodzony zawór servotronic lub większe prawdopodobieństwo leży po stronie modułu GM3 a dokładniej sekcji Servotronik.