Strona 4 z 4 PierwszyPierwszy ... 234
Pokaż wyniki od 31 do 39 z 39

Wątek: E38 740 M62B44 ciezki rozruch zimnego silnika, wypadanie zaplonu.

  1. #31
    Początkujący Użytkownik Awatar bigboss23
    Dołączył
    Oct 2013
    Posty
    87
    BMW
    e32 740 iL
    Skąd
    Terespol
    Chodzi o m62b35 czujnik na pompie 4 pinowy innego chyba nie ma

  2. #32
    yazg.o.t. Vip Awatar yaz
    Dołączył
    Jan 2011
    Posty
    2,708
    BMW
    e243164gt
    Skąd
    inąd
    Blog
    14
    Masz rację, w przypadku e38 v8 ten czujnik jest na pompie i jest to podwójny czujnik.
    Zmylił mnie opis twojego auta.
    Ja mimo wszystko sprawdziłbym jego poprawne działanie.
    Nie wiem czy INPA daje podgląd jego live data, jeżeli nie to zmierzyłbym jego oporność przy różnych temperaturach.

  3. #33
    Początkujący Użytkownik Awatar bigboss23
    Dołączył
    Oct 2013
    Posty
    87
    BMW
    e32 740 iL
    Skąd
    Terespol
    Cytat Zamieszczone przez yaz Zobacz posta
    Masz rację, w przypadku e38 v8 ten czujnik jest na pompie i jest to podwójny czujnik.
    Zmylił mnie opis twojego auta.
    Ja mimo wszystko sprawdziłbym jego poprawne działanie.
    Nie wiem czy INPA daje podgląd jego live data, jeżeli nie to zmierzyłbym jego oporność przy różnych temperaturach.
    Czujnik jest wymieniony na nowy jako pierwszy wymiana odpinanie odpalanie bez ale nic to nie dalo

  4. #34
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2013
    Posty
    84
    BMW
    E38
    Skąd
    Kalisz
    Cytat Zamieszczone przez yaz Zobacz posta
    Rok temu kolega napisał Ci, żebyś m.in. sprawdził regulator ciśnienia paliwa na listwie.
    Zrobiłeś to?
    Mowilem mechanikowi zeby przede wszystkim sprawdzil cisnienie na listwie wtryskowej ale on po pierwszym odpaleniu stwierdzil ze "paliwo paliwo to dochodzi na 100% bo az czuc ze jest nieprzepalane i on raczej sie zalwa niz nie dostaje benzyny" wiec obstawiam ze pewnie nie badal mi tego regulatora. Ja ogolnie to chcialem nawet go kupic i wymienic profilatycznie ale w sklepie wypluwa dwa rodzaje i pierw musial bym wyjac moj zeby zobaczyc jaki mam/spisac numer. Prawde powiedziawszy nawet nie wiem gdzie on jest na tej listwie bo sam bym go wymontowal, sprawdzil i kupil.

    Postaram sie jeszcze podjechac do innego znajomego zeby moze zbadal to cisnienie na listwie - ogolnie to jakie powinno byc?

    Pisaliscie tez ze sa dwa czujniki temperatury, zastanawiam sie w takim razie czy te szamany jak tanczyly nad moim autem sprawdzili i podmienieli jeden i czy dwa...

    Dodam jeszcze ze gdzies wyczytalem ze po uszczelnieniu kolektora powinno sie wykasowac bledy bo inaczej to nic nie da - czy to prawda?


    aaaa jeszcze jedno - wypadanie zaplonu zlikwidowane - usterka byla uszkodzona cewka :)
    Ostatnio edytowane przez bydle62 ; 19-09-2016 o 21:04

  5. #35
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2013
    Posty
    84
    BMW
    E38
    Skąd
    Kalisz
    Dobra Panowie wiec auto jest juz u mnie i wstepna jakas diagnoze mam lecz nim wydac pare setek chce mniec pewnosc wiec prosze was o potwierdzenie moim stwierdzen i teraz tak:

    wczoraj z rana - odlaczylem przeplywke i probowalem odpalic auto - dwa razy zakrecil bez problemu, odpalil ale odrazu zgasl wiec podlaczylem ja z powrotem po tym sprobowalem odaplic i odpalil pieknie od strzala, auto sie nie dusilo na benzynie - praktycznie mozna bylo odrazu wrzucac D i jechac (wczesniej puki sie nie nagrzal albo nie przelaczyl sie na gaz nie dalo sie nim ujechac)

    wczoraj po poludniu - silnik byl w miare wystudzony (ale czy byl do zera to nie wiem, wskazowka za bardzo sie nie podnosila od temp. silnika na zegarach) i bez odpinania przeplywki tez odrazu odpalil i tez nic go nie przytykalo na benzynie jak wczesniej

    dzisiaj rano - po nocy wsiadlem do auta, probowalem go odpalic ale zaczol sie taki sam objaw jak byl wczesniej wiec odrazu go zgasilem zeby nie meczyc rozrusznika i silnika, odpiolem wtyczke od przeplywomierza, dwa razy odpalilem tak ze odpalil i zgasl po czym ja podpiolem i juz normalnie odpalil bez problemu

    Pytanie czy to oznacza na 100% ze jest walniety przeplywomierz? I czy ewentualnie mozna probowac go czyscic czy odrazu kupowac nowke, a jezeli nowke to jakiej firmy?

  6. #36
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    153
    BMW
    było: e38 730d '01, e46 328i '98, e39 520d '01, e38 740iL '00, e61 530xi '05, jest : e61 520d '07
    Skąd
    szczebrzeszyn
    miałem podobnie działo sie tak przy nizszych temperaturach w lecie ok. sprawdz jaki masz przepływ powietrza powinno byc 18-20. U mnie było 30 i w czasie jazdy samochód jechal niby ok ale jak zmierzyłem 0-100 to zamiast ok 7s miał ok 8,5-9s(większośc czasu myslałem że przyzwyczaiłem się do mocy ). Przepływka nr 1 źle mierzyła przepływ i wskazywała zła temp powietrza. kupiłem używkę i chwile było lepiej poxniej znów mapy się rozjechały - sprawdzone zły przepływ ale za to dobrze pokazywała temperaturę. na koncu kupiłem nówke boscha i jak juz wszystko ok - sprzedałem samochód.
    najprościej przejedź się 0-100 z podpiętą i z odpięta przepływką róznice czuć bez stopera

  7. #37
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2016
    Posty
    10
    BMW
    7e38 2.8 Automat
    Skąd
    Gołdap
    witam panowie miałem na począku taki sam problem wypadania zapłonu ..po podłączeniu pod kąpa wyskoczyło kilka błedów a mianowicie coś o kącie zapłonu ..proponuje sprawdzić wtyczke od czujnika położenia wału nie wałka ..problem może szybko sie rozwiązać pozdrawiam

  8. #38
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2013
    Posty
    84
    BMW
    E38
    Skąd
    Kalisz
    Ale na odpietej przeplywce auto mi nie odpali - tzn odapli ale gasnie odrazu wiec nie ma jak sie przejechac a odpinanie jej w czasie pracy silnika jakos tak mnie nie przekonuje. Boje sie zrobic jakiegos zwarcia/przepiecia zeby nie spalic komputera.

    Co do czujnika walka to auto by zle odpalalo takze na cieplym a to sie dzieje tylko i wylacznie na zimnym silniku

  9. #39
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2013
    Posty
    84
    BMW
    E38
    Skąd
    Kalisz
    Prawdopodobnie usterka usunieta po wymianie uszczelek kolektora i odmy. Puki co auto odapala dobrze.

Podobne wątki

  1. M62TU wypadanie zaplonu
    Przez przemek22 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 20-10-2013, 02:16
  2. [silnik] Spadające obroty zimnego silnika
    Przez tiger81 w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 24-04-2013, 14:59
  3. bardzo ciezki rozruch po dlugim postoju 728
    Przez pawka84 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 23-02-2009, 19:31
  4. akumulkator / rozruch silnika czasami nie odpala
    Przez MICRO_GAMES w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 22-02-2009, 22:21
  5. dziwna praca zimnego silnika
    Przez bmwe w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 21-01-2009, 14:15

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •