Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 39

Wątek: E38 740 M62B44 ciezki rozruch zimnego silnika, wypadanie zaplonu.

  1. #21
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jun 2011
    Posty
    356
    BMW
    E36 M40B18 -------E34 M20B20 ------- E38 M60B40 ------- K589 K1200RS
    Skąd
    Niepołomice
    Przekaznik jest po stronie aku w bagazniku.
    Po przekreceniu stacyjki zalacza sie na jakies 15 - 30 sek potem milczy az do krecenia rozrusznikiem.
    Chodzi o to ze w czasie postoju moze ci sie paliwko cofac do zbiornika a prze te kilkanascie sek. pompa nie zdazy nabic cisnienia i odpowietrzyc uklad. Stad brak mocy na Pb.
    Sprawdz i bedziemy myslec co dalej.

  2. #22
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2013
    Posty
    84
    BMW
    E38
    Skąd
    Kalisz
    Okej bede sprawdzac dzieki za podpowiedz :)

  3. #23
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2011
    Posty
    153
    BMW
    było: e38 730d '01, e46 328i '98, e39 520d '01, e38 740iL '00, e61 530xi '05, jest : e61 520d '07
    Skąd
    szczebrzeszyn
    odłącz przepływke i wtedy próbuj odpalić

  4. #24
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2012
    Posty
    650
    BMW
    F01 750d RWD
    Skąd
    ...
    Cytat Zamieszczone przez bydle62 Zobacz posta
    Generalnie problemu do dnia dziejszego nie rozwiazalem i znowu z tym gownem walcze. Niestet zaden szaman elektronik w okolicy nie potrafi sobie z tym poradzic. Pytanie moje jest nastepujace czy uszkodzona odma moze dawac taki objaw? Dodam ze mechanik stwierdzil iz silnik zalewa sie benzyna a instalcja gazowa odlaczona wiec tez wykluczona.

    A pytanie drugie czy jest w Polsce jakis warsztat ktory zajmuje sie tylko typowo BMW V8 z lat 90tych ktory moze mi to ogarnac?
    Uderzaj tutaj: www.facebook.com/bmwswapgarageservice

    Masz do nich niedaleko. Ogarniają takie tematy na co dzień. Polecam PS. Może być krucho z terminami.

  5. #25
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2013
    Posty
    84
    BMW
    E38
    Skąd
    Kalisz
    Dzisiaj przed chwila odebralem auto od mechanika wiec dopiero bede probowac sam to ogarnac.

    Dzwonilem do sieradza i wezma auto ale chce jeszcze sam sprobowac to ogarnac.

    Z rzeczy ktore zrobilem u mechanika to wymiana wszystkich uszczelek kolektora oraz wymiana odmy.

    Elektronik ktory podpinal komputer mowi ze wyskoczylo z 20 bledow ale nie byl mi juz w stanie powiedziec jakie. Jego diagnoza jest taka ze byc moze mapa paliwowa sie rozjechala a silnik zachowuje sie tak jak by nie byl w stanie zczytac temperatury na zimnym silniku. Czujnik temperatury podmieniali ale to nic nie dalo. Ale gdyby czujnik nie widzial temperatury to by nie zalczal ssania a pozniej go wylaczal to tak na moja logike.

    Jutro z rana bede probowac odlaczyc ten przeplywiomierz i kupie tez kabel diagnostyczny. Podpowiedzcie mi tylko jeszcze jaki program mam do tego sciagnac i skad go sciagnac?

  6. #26
    yazg.o.t. Vip Awatar yaz
    Dołączył
    Jan 2011
    Posty
    2,709
    BMW
    e243164gt
    Skąd
    inąd
    Blog
    14
    Rok temu kolega napisał Ci, żebyś m.in. sprawdził regulator ciśnienia paliwa na listwie.
    Zrobiłeś to?

  7. #27
    Początkujący Użytkownik Awatar bigboss23
    Dołączył
    Oct 2013
    Posty
    87
    BMW
    e32 740 iL
    Skąd
    Terespol
    Też walczę z podobnym problemem na zimnym silniku odpale ale obroty około 400 tak jak by miał zgasnąć telepie go nie chodzi na wszystkie gary przy jeździe po odjeciu gazu strzela w wydech gdy przełączyć się na lpg jest juz lepiej po nagrzaniu problemu nie ma odpala i jeździ normalnie

  8. #28
    yazg.o.t. Vip Awatar yaz
    Dołączył
    Jan 2011
    Posty
    2,709
    BMW
    e243164gt
    Skąd
    inąd
    Blog
    14
    Cytat Zamieszczone przez bigboss23 Zobacz posta
    Też walczę z podobnym problemem na zimnym silniku odpale ale obroty około 400 tak jak by miał zgasnąć telepie go nie chodzi na wszystkie gary przy jeździe po odjeciu gazu strzela w wydech gdy przełączyć się na lpg jest juz lepiej po nagrzaniu problemu nie ma odpala i jeździ normalnie
    U Ciebie objawy mogą wskazywać na uszkodzony czujnik temperatury wysyłający sygnał do ECU.

  9. #29
    Początkujący Użytkownik Awatar bigboss23
    Dołączył
    Oct 2013
    Posty
    87
    BMW
    e32 740 iL
    Skąd
    Terespol
    Czujnik temperatury wymieniony(chodzi o ten na pompie wody) przepływka sprawdzona po odpięciu silnik gaśnie sondy sprawdzone

  10. #30
    yazg.o.t. Vip Awatar yaz
    Dołączył
    Jan 2011
    Posty
    2,709
    BMW
    e243164gt
    Skąd
    inąd
    Blog
    14
    Cytat Zamieszczone przez bigboss23 Zobacz posta
    Czujnik temperatury wymieniony(chodzi o ten na pompie wody) przepływka sprawdzona po odpięciu silnik gaśnie sondy sprawdzone
    Na pompie wody? Opisujesz problem z e32 m60? Pytam, bo jesteśmy w dziale e38.
    Tak czy inaczej ja mówię o czujniku temperatury na magistrali przy ścianie grodziowej komory silnika.
    Tam są dwa czujniki, jeden chyba wysyła info do wskaźnika temperatury na zegarach, a drugi info do kompa silnika.
    Elementy 8 i 10 na SCHEMACIE.

Podobne wątki

  1. M62TU wypadanie zaplonu
    Przez przemek22 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 20-10-2013, 02:16
  2. [silnik] Spadające obroty zimnego silnika
    Przez tiger81 w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 24-04-2013, 14:59
  3. bardzo ciezki rozruch po dlugim postoju 728
    Przez pawka84 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 23-02-2009, 19:31
  4. akumulkator / rozruch silnika czasami nie odpala
    Przez MICRO_GAMES w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 22-02-2009, 22:21
  5. dziwna praca zimnego silnika
    Przez bmwe w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 21-01-2009, 14:15

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •