Rok temu kolega napisał Ci, żebyś m.in. sprawdził regulator ciśnienia paliwa na listwie.
Zrobiłeś to?
Mowilem mechanikowi zeby przede wszystkim sprawdzil cisnienie na listwie wtryskowej ale on po pierwszym odpaleniu stwierdzil ze "paliwo paliwo to dochodzi na 100% bo az czuc ze jest nieprzepalane i on raczej sie zalwa niz nie dostaje benzyny" wiec obstawiam ze pewnie nie badal mi tego regulatora. Ja ogolnie to chcialem nawet go kupic i wymienic profilatycznie ale w sklepie wypluwa dwa rodzaje i pierw musial bym wyjac moj zeby zobaczyc jaki mam/spisac numer. Prawde powiedziawszy nawet nie wiem gdzie on jest na tej listwie bo sam bym go wymontowal, sprawdzil i kupil.
Postaram sie jeszcze podjechac do innego znajomego zeby moze zbadal to cisnienie na listwie - ogolnie to jakie powinno byc?
Pisaliscie tez ze sa dwa czujniki temperatury, zastanawiam sie w takim razie czy te szamany jak tanczyly nad moim autem sprawdzili i podmienieli jeden i czy dwa...
Dodam jeszcze ze gdzies wyczytalem ze po uszczelnieniu kolektora powinno sie wykasowac bledy bo inaczej to nic nie da - czy to prawda?
aaaa jeszcze jedno - wypadanie zaplonu zlikwidowane - usterka byla uszkodzona cewka :)
Ostatnio edytowane przez bydle62 ; 19-09-2016 o 22:04