Albo sparciale uszczelki jak się nagrzeja to się uszczelniają... Jeżeli to ma być lewe (a wcale nie koniecznie bo nie pali się Check engine)
Panowie:
1 odlaczcie aku na 30 min, wylaczcie gaz i go nie ruszajcie
2 przejedzcie 50-100km na benzynie
3 zczytajcie błędy i korekty długoterminowe/ltft (to ostatnie bardzo ważne) i podajcie - obstawiam +15%
4 kupcie sobie jakiś zmywacz w sprayu (break cleaner) podlaczcie tester I psikajcie po całym dolocie, przepustnicy, wężach, pod dolot, z przodu z tyłu, - ważne żeby z bliska i jednocześnie obserwować zmiany korekt krótkoterminowych na testerze (stft) czy się zmieniająna minus jak się psika
...A może po prostu po tej operacji nic nie wyjdzie i tylko trzeba jechać do gaziarza (dalej cały czas na benzynie) żeby wyregulowal, sprawdził, zmienił instalację gazową która się rozjezdzawzględem ustawień na pb (i pytanie dlaczego)
Pamiętajcie że te korekty ltft które zczytaliscie, to jak jest dobrze ustawiony gaz to się nie powinny zmienić więcej niż 5% (idealnie 1-3%), bo inaczej instalacja jest źle ustawiona - Czasem wina gaziarza, czasem komponentów (ciśnie się polskich, lub zbyt tanich, prostych ). Sprawdźcie więckorekty ltft po 100? km od wyjazdu od gaziarza o ile się zmieniły i wymagajcie tego rozrzutu o jakim pisze, to nie będzie z gazem problemów, a pewnie wyjdzie jeszcze kilka problemów z autem. Generalnie jak wszystko jest perfekcyjnie w silniku i nie ma problemów to ltft jest na poziomie +/- 5%, jak więcej to coś się dzieje - trzeba dojść co, albo są nieprzyjemności, bo gaz niestety wymaga żeby wszystko było tip top innaczej potęguje wszystkie problemy, które na samej benzynie mogą być jeszcze niezauważalne(wyszły by dużo później).