Ja bym zaproponował CORTECO. Nie wiem czy dobrze pamiętam, ale jak kupowałem oryginał jeszcze do e34 to właśnie ta firma to produkowała. CO20019546 to numer z Intercars`u.
Ale niezła lipa z tym erlingiem by była, jak trzeba jeszcze raz robić to samo.
A koło zamachowe było zalane olejem czy nie? Bo wydaje mi się że powinno być mokre.
Ogólnie tak jak ktoś już wcześniej napisał. Samochód na podnośnik lub kanał, zmywacz do hamulców w rękę, porządne mycie i wytarcie do sucha; odpalić niech pochodzi z 30- 40 minut i szukać wycieku, bo tak to wymienisz wszystkie uszczelnienia w silniku, ale suma sumarum wtedy nie będzie wtedy ciec.
Co do skrzyni to u ciebie jest 5hp19, więc olej to Mobil ESSO ATF LT 71141. Przy statycznej wymianie wchodzi jakieś 6,2l. Wymiana tylko u ludzi, którzy wiedzą co i jak, tak samo przy jego dolewaniu. Ale postów na ten temat na forum jest już od groma.