Auta z Włoch przeważnie bez podgrzewania. Fajna sprawa ale nie decydująca o kupnie samochodu.
Fakt faktem ,że czym więcej elektroniki tym więcej potencjalnych usterek.
Szkoda ,że ma LPG :(
Auta z Włoch przeważnie bez podgrzewania. Fajna sprawa ale nie decydująca o kupnie samochodu.
Fakt faktem ,że czym więcej elektroniki tym więcej potencjalnych usterek.
Szkoda ,że ma LPG :(
Ostatnio edytowane przez miro ; 16-09-2015 o 10:43
To zalezy od wybranego modelu. N.p. 760i i wsystkie Li posadaja pewne wyposazenia seryjnie jak ogrzewane fotele i.t.s. 760i i Li xenony i.t.d.
N.p. w listach takich jak ta : http://www.telko.ru:8100/~napalm/7_LI_equipment_745.pdf
Ostatnio edytowane przez chrwezel ; 16-09-2015 o 12:26 Powód: Edit
Ja mam pneumatyczne zawieszenie i nie narzekam. Miałem przez pewien czas problem, że dupa za nisko siedziała. Wymieniłem nawet jeden czujnik, a ostatecznie okazało się, że cały system był zwyczajnie wyłączony i nic więcej. Po włączeniu w inpie, wszystko wróciło do normy.
Long to zawsze pneumatyczne zawieszenie. Chcesz bez, musisz szukać w standardowej budzie. Ten egzemplarz jak patrzę po opcji komfortu z tył, przypuszczalnie ma też Adaptive Drive, więc najdroższa opcja w naprawach, a pewniej jej się boisz, choć nie wiem dlaczego, bo to trwałe ustrojstwo akurat w BMW.
Już nie gadajcie, że taka biedna wersja - pełny komfort z tył, nawet zagłówki w wyższej wersji, pełny komfort z przodu. Jedynie bez podgrzewany i wyntylowanych opcji. Reszta wg mnie jest bardzo dobra.
Ostatnio edytowane przez HTN ; 16-09-2015 o 17:32
A ja nie mówię ze golas ,tylko ,że czasami lepszy jest golas bo sie nie ma co zepsuć :)
A to ciekawe... Jak jak kupowałem swoją, to mi wszędzie mówili, że w Longu tylko i wyłącznie miech pneumatyczny występuje. Adasio jednak rozwiał moje wszelkie wątpliwości listą wyposażenia. Masz gdzieś może namierzoną taką listę dla wersji poliftowej?
Usterki wyposażenia to najmniejszy problem. ;)
Niemniej jednak ciekawe jest, że ludzie, czy firmy wydają takie obrzydliwe pieniądze za taką grubą furę i często biorą mocno niedoposażoną wersję. Nawet jak szukałem kiedyś 760Li, to po prostu ręce mi opadały. Pozornie 6000ccm bierze ktoś naprawdę majętny, a mimo to znaleźć wersję np. z pełną opcją foteli (grzanie, wentylowanie, masaż) nie jest takie proste. Już nie wspomnę o 4-rech strefach klimy, które są kompletną rzadkością.
Edytuj posty !
Ostatnio edytowane przez Anatol ; 17-09-2015 o 17:17
Idąc tym tokiem myślenia, najlepiej jeździć golfem I - tam na prawdę nie ma się co popsuć :)
Przecież skoro kupuje się serie 7 a więc limuzynę to po to by mieć właśnie ten wypas,
poza tym komu za rok dwa czy pięć sprzedasz tak słabo wyposażone auto jak z dobrym wypasem sprzedać nie jest łatwo?
Czasami naprawdę zastanawiam się nad logikom myślenia ludzi i dochodzę do wniosku że chyba jestem głupi bo nie ogarniam :) - nie jest to aluzja do miro tylko ogólnie :)
PS
wcale nie każdy long ma pneumatykę
Ostatnio edytowane przez ADASIO ; 17-09-2015 o 07:35
https://7er.pl/signaturepics/sigpic836_6.gif SIEDEM GRZECHÓW GŁÓWNYCH !!!
____________________________________________
ex - BMW E38 728i cossmosschwarz metallic
ex - BMW E66 745 Li black metallic
ex - BMW F02 750Lix sophistograu metallic
A to nie jest tak, że auto tak po prostu jest ciężko sprzedać? Zwłaszcza kilkunastoletnią limuzynę? Za najniższą krajową tego auta nie utrzymasz. Za średnią krajową będzie też ciężko. Więc trzeba kogoś, kto ma już ciut więcej pieniędzy, ale bardzo często taki ktoś kieruje się zdrowym rozsądkiem i w tej samej cenie kupuje młodsze auto tańszej marki. Zostaje grupa nie kierująca się zdrowym rozsądkiem. Część z nich może być fanami 7er i to oni są potencjalnymi kupcami, ale ich nie jest wcale tak dużo ;)