Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 19 z 19

Wątek: Prześwit przód a tył...

  1. #11
    Doświadczony Użytkownik Awatar charzun
    Dołączył
    Jul 2012
    Posty
    1,182
    BMW
    E38
    Skąd
    Wrocław
    Blog
    1
    Hmm czy mam dynamic drive to nie wiem.. W opcji Idrive mam ustawienia zawieszenia comfort/sport wiec mam czy nie? Jest znaczna roznica w twardosci podczas zmieniania tych opcji..
    nigdy nie zauwazylem zeby sama zmieniala sie wysokosc auta.. Jedynie podczas jazdy widac jak "aktywnie" regulują sie xenony..
    Do amorkow tez nie widze zadnych wezykow, chyba ze są one poprowadzone od góry?
    Wiec teraz nie wiem co robic.. Dla mnie na tych felgach tyl stoi idealnie wiec przydaloby sie przod obnizyc, osłona pod silnikiem jest metalowa wiec nie bede sie tak bal o uszkodzeniu misy olejowej..

  2. #12
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2012
    Posty
    166
    BMW
    e65 750i
    Skąd
    okr
    To czy masz dynamic dr sprawdzisz najprościej rozkodowując swój vin, nie ma on jednak nic wspólnego z poziomowaniem samochodu, od tego jest nivo (tylko tył się poziomuje)

  3. #13
    Vip Vip Awatar damned1
    Dołączył
    Apr 2014
    Posty
    4,447
    BMW
    520i, 118i
    Skąd
    Wrocław
    Dokładnie. Rozkoduj VIN i będziesz wszystko wiedział. Skoro masz możliwość wyboru SPORT/COMFORT to znaczy, że masz EDC. Dynamic Drive rozpoznasz po tym jakie masz stabilizatory. Zwykły pałąk - nie masz DD. Pałąk z siłownikiem po środku - masz DD.

    Kombinacja EDC i DD nazywana jest Adaptive Drive.

    Nie wiem czy EDC jest w stanie wypoziomować auto, gdy jest np. mocno obciążone z tyłu (bagaże, przypięta przyczepa). Węży nie zobaczysz bez ściągnięcia osłony nadkola, chociaż w przypadku EDC to będą to raczej przewody sterujące.

  4. #14
    Doświadczony Użytkownik Awatar charzun
    Dołączył
    Jul 2012
    Posty
    1,182
    BMW
    E38
    Skąd
    Wrocław
    Blog
    1
    "Podstawą Dynamic Drive są aktywne
    stabilizatory przedniego i tylnego zawieszenia."

    Stabilizatory mam z silownikiem po srodku do ktorego ida węze.. Czyli wychodzi na to ze mam Dynamic Drive?

    Dobra a teraz do rzeczy.. Co ma Dynamic Drive do wysokosci auta?

  5. #15
    Vip Vip Awatar damned1
    Dołączył
    Apr 2014
    Posty
    4,447
    BMW
    520i, 118i
    Skąd
    Wrocław
    Dynamic Drive nic, ale EDC już ma. A skoro możesz ustawiać typ zawieszenia SPORT/KOMFORT znaczy się, że masz też EDC.

  6. #16
    Doświadczony Użytkownik Awatar charzun
    Dołączył
    Jul 2012
    Posty
    1,182
    BMW
    E38
    Skąd
    Wrocław
    Blog
    1
    Cytat Zamieszczone przez damned1 Zobacz posta
    Dynamic Drive nic, ale EDC już ma. A skoro możesz ustawiać typ zawieszenia SPORT/KOMFORT znaczy się, że masz też EDC.
    EDC wyjdzie z vinu? Bo nigdzie go tu nie widze..

    VIN long WBAGL610X0DM53586
    Type code GL61
    Type 745I (EUR)
    Dev. series E65 ()
    Line 7
    Body type LIM
    Steering LL
    Door count 4
    Engine N62
    Cubical capacity 4.40
    Power 245
    Transmision HECK
    Gearbox AUT
    Colour TOLEDOBLAU METALLIC (482)
    Upholstery LEDER NASCA NATURBRAUN (U6NG)
    Prod. date 2001-11-21

    Order options
    No. Description
    223 DYNAMIC DAMPER CONTROL
    229 DYNAMIC DRIVE
    238 LT/ALY WHEELS DOUBLE SPOKE 93
    302 ALARM SYSTEM
    316 AUTOMATIC TAILGATE OPERATION
    323 SOFT CLOSE AUTOMATIC SYSTEM FOR DOORS
    356 CLIMATE COMFORT LAMINATED GLASS
    358 CLIMATE COMFORT WINDSCREEN
    403 GLAS ROOF, ELECTRIC
    415 SUNBLIND FOR REAR WINDOW
    416 SUNBLINDS
    423 FLOOR MATS, VELOUR
    428 WARNING TRIANGLE
    430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE
    431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D
    437 FINE-WOOD TRIM
    441 SMOKERS PACKAGE
    442 CUPHOLDER
    456 COMFORT SEATS, ELECTRIC. ADJUSTABLE
    460 COMFORT SEATS RR ELECTRIC. ADJUSTABLE
    488 LUMBAR SUPPORT DRIVER/FRONT PASSENGER
    494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER
    502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM
    508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC)
    521 RAIN SENSOR
    522 XENON LIGHT
    525 COOLING BOX
    534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING
    609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL
    620 VOICE INPUT SYSTEM
    630 CAR TELEPHONE WITH CORDLESS RECEIVER
    672 CD CHANGER BMW FOR 6 CDS
    677 HIFI SYSTEM PROFESSIONAL
    691 CD HOLDER
    785 WHITE DIRECTION INDICATOR LIGHTS
    863 EUROPE/DEALER DIRECTORY
    877 DELETION CROSS-OVER OPERATION
    886 DUTCH / ON-BOARD DOCUMENTATION

    Series options
    No. Description
    202 STEPTRONIC
    216 SERVOTRONIC
    245 STEERING COLUMN ADJUSTMENT ELEC
    261 SIDE AIRBAG FOR REAR PASSENGERS
    548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING
    650 CD PLAYER
    851 LANGUAGE VERSION GERMAN


    Na jakiej podstawie EDC poziomuje auto? Czujniki na wachaczach? Czyli skoro przypuscmy tyl siedzi za nisko to jak bym zmienil mocowanie czujnika to EDC podniesie auto?

  7. #17
    Vip Vip Awatar damned1
    Dołączył
    Apr 2014
    Posty
    4,447
    BMW
    520i, 118i
    Skąd
    Wrocław
    Cytat Zamieszczone przez charzun Zobacz posta
    223 DYNAMIC DAMPER CONTROL
    To jest na 99% EDC tylko pod inną nazwą.

    Cytat Zamieszczone przez charzun Zobacz posta
    Czyli skoro przypuscmy tyl siedzi za nisko to jak bym zmienil mocowanie czujnika to EDC podniesie auto?
    Charzun ja Cię proszę. To auto już nie jest z ery, gdzie w taki sposób rozwiązywało się problemy.

    Cięgno nie ma regulacji i nie da się zmienić mocowania, chyba że pokusisz się o druciarstwo typu: tu zrobimy nowy otwór, tu troszeczkę podegniemy uchwyt i voila.

    Poza tym widzę woda na młyn. Zanim zaczniesz brnąć w ten temat, stań autem na równej powierzchni. Zgaś silnik. Zostań w aucie (żeby obciążenie się nie zmieniło) i ktoś niech pomierzy odległość od krawędzi błotnika do dolnej krawędzi felgi. Potem porównaj to z danymi szablonowymi (nie wiem na tę chwilę skąd je wziąć) i będziesz wiedział, czy auto siedzi, czy nie.

  8. #18
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2014
    Posty
    43
    BMW
    e66 750Li
    Skąd
    śląskie
    EDC nie poziomuje samochodu , poziomować może tylko nivo Niveauregulierung ( Self-levelling suspension ) a i tak tylko tyczy się to tylnej osi , przód z żaden sposób się nie poziomuje.

  9. #19
    Doświadczony Użytkownik Awatar charzun
    Dołączył
    Jul 2012
    Posty
    1,182
    BMW
    E38
    Skąd
    Wrocław
    Blog
    1
    Cytat Zamieszczone przez damned1 Zobacz posta

    Charzun ja Cię proszę. To auto już nie jest z ery, gdzie w taki sposób rozwiązywało się problemy.

    Cięgno nie ma regulacji i nie da się zmienić mocowania, chyba że pokusisz się o druciarstwo typu: tu zrobimy nowy otwór, tu troszeczkę podegniemy uchwyt i voila.
    Napisałem to tak aby dowiedziec się czy EDC podnosi/opuszcza auto.. W zaden sposob nie bede podnosil tylu bo wtedy zamiast e65 to kupilbym x5.. Kolega Cichy oznajmil że EDC do tego nie jest i o to mi chodzilo..
    Tak czy inaczej przod pewnie powedruje dziesci mm w dól bo jak dla mnie brzydko wyglada przeswit w e65 ( wiem wiem limuzyny tak maja ) ale przynajmniej moje oko bedzie mialo lepszy widok..
    I teraz mam druga kwestię.. Czy wyjecie amorka z tymi roznymi systemami EDC itd itd jest bardziej skomplikowane niz jak tych systemow nie ma? Chodzi mi oczywiscie o przod auta..
    Ostatnio edytowane przez charzun ; 15-09-2015 o 15:53

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •