Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 25

Wątek: Skrzynia manual gluche uderzenie slyszalne :((((

  1. #11
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    wszystko masz napisane, nie szukaj dziury w całym tylko jedź to sprawdzić. W układzie napędowym nowym nie ma żadnego luzu, każdy, nawet ten który ma 5 minut na zegarku będzie dawał o sobie znać.
    pozdrawiam Bartek

  2. #12
    Vip Vip Awatar marcin8181
    Dołączył
    Jan 2013
    Posty
    757
    BMW
    E65 750i (Shirley), 2005` N62B48B , e46 coupe 2.5 lift m3 (Buba)
    Skąd
    Piastów
    i wlasnie daje znac :)...

  3. #13
    Vip Vip Awatar marcin8181
    Dołączył
    Jan 2013
    Posty
    757
    BMW
    E65 750i (Shirley), 2005` N62B48B , e46 coupe 2.5 lift m3 (Buba)
    Skąd
    Piastów
    a czy jakas naprawa dyfra jest sensowna czy lepiej jak by sie okazalo ze to on wymienic na dobry uzywany ???

  4. #14
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa

    Post

    Cytat Zamieszczone przez marcin8181 Zobacz posta
    a czy jakas naprawa dyfra jest sensowna czy lepiej jak by sie okazalo ze to on wymienic na dobry uzywany ???
    Czyli luz jest tylko na dyfrze?

    Zrób jeszcze tak, auto na biegu, wyłącz silnik I za tylną ścianę bagażnika, staraj się przesuwać auto przód tył, wtedy dopiero usłyszesz dyfer, bo to co jest wśrodku to pikuś przy tym co słychać na zewnątrz.

    Musisz go wymienić na używany sprawny, idealny nie ma luzu w ogóle, jest zupełnie ciasny. Każdy mały luz będzie się powiększał. Możesz oczywiście wysłać dyfer do gości, którzy je naprawiają, ale koszty łożysk, uszczelniaczy plus ustawienie kół zaczynają się od 1000 PLN w góre.
    pozdrawiam Bartek

  5. #15
    Vip Vip Awatar marcin8181
    Dołączył
    Jan 2013
    Posty
    757
    BMW
    E65 750i (Shirley), 2005` N62B48B , e46 coupe 2.5 lift m3 (Buba)
    Skąd
    Piastów
    oo dobry pomysl tak zrobie sprawdze to jak mowisz.....

    dodam jeszcze ze jak sie jedzie normalnie to slychac chyba go takie buczenie i jak czasem kola zrownaja sie z praca silnika skrzyni itd predkoscia to przestaje.....

  6. #16
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa

    Post

    Cytat Zamieszczone przez marcin8181 Zobacz posta
    oo dobry pomysl tak zrobie sprawdze to jak mowisz.....

    dodam jeszcze ze jak sie jedzie normalnie to slychac chyba go takie buczenie i jak czasem kola zrownaja sie z praca silnika skrzyni itd predkoscia to przestaje.....
    dyfer :)))))
    pozdrawiam Bartek

  7. #17
    Vip Vip Awatar marcin8181
    Dołączył
    Jan 2013
    Posty
    757
    BMW
    E65 750i (Shirley), 2005` N62B48B , e46 coupe 2.5 lift m3 (Buba)
    Skąd
    Piastów
    fu...kk kolejny koszt i zabawa.. ;((( kupe roboty...

  8. #18
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2015
    Posty
    603
    BMW
    S-Max 2,5T PoWeR
    Skąd
    North East PL
    Kolego a sprawdzałeś może poduszki pod silnikiem....
    Tak tylko rzucam pomysł... u mnie w poprzednich autch jak miałem poduszki skończone nie było tego tak widać, ale w momencie wciśnięcia sprzęgła jak silnik dostawał bezwładności to też stukało.
    ale w czasie jazdy nie trzęsło - z tym że to były rzędowe szóstki.
    w przypadku Vki może trząść...

  9. #19
    Vip Vip Awatar marcin8181
    Dołączył
    Jan 2013
    Posty
    757
    BMW
    E65 750i (Shirley), 2005` N62B48B , e46 coupe 2.5 lift m3 (Buba)
    Skąd
    Piastów
    silnik nie trzesie tylko jest takie szarpanie.... na karoserie nei przenosi sie szarpanie silnika zadne

  10. #20
    Vip Vip Awatar marcin8181
    Dołączył
    Jan 2013
    Posty
    757
    BMW
    E65 750i (Shirley), 2005` N62B48B , e46 coupe 2.5 lift m3 (Buba)
    Skąd
    Piastów
    A jak kolego doszedles do tego ze to poduszki pod silnikiem ??

    Sprawdzalem jak dyfer wal sie zachowuje wiec tak:
    jak krece walem na luzie to praktycznie 1:1 przeklada sie ruch na dyfer wiec tutaj luzu bym nie szukal. Ale z dyfra na półośki jest wyczuwalna różnica i luz widac golym okiem kiedy zaczyna zalapywac.
    Z wału w strone skrzyni jest czu również luz w ruchu zazębiania na skrzyni i troche slychac ze cos pracuje tam... Oczwyiscie to wszystko na wyl silniku .

    Ktoś ma pomysły ?? :(

Podobne wątki

  1. [mechanika] manual skrzynia padła
    Przez ariusz w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 23-10-2009, 21:27

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •