wszystko masz napisane, nie szukaj dziury w całym tylko jedź to sprawdzić. W układzie napędowym nowym nie ma żadnego luzu, każdy, nawet ten który ma 5 minut na zegarku będzie dawał o sobie znać.
wszystko masz napisane, nie szukaj dziury w całym tylko jedź to sprawdzić. W układzie napędowym nowym nie ma żadnego luzu, każdy, nawet ten który ma 5 minut na zegarku będzie dawał o sobie znać.
pozdrawiam Bartek
i wlasnie daje znac :)...
a czy jakas naprawa dyfra jest sensowna czy lepiej jak by sie okazalo ze to on wymienic na dobry uzywany ???
Czyli luz jest tylko na dyfrze?
Zrób jeszcze tak, auto na biegu, wyłącz silnik I za tylną ścianę bagażnika, staraj się przesuwać auto przód tył, wtedy dopiero usłyszesz dyfer, bo to co jest wśrodku to pikuś przy tym co słychać na zewnątrz.
Musisz go wymienić na używany sprawny, idealny nie ma luzu w ogóle, jest zupełnie ciasny. Każdy mały luz będzie się powiększał. Możesz oczywiście wysłać dyfer do gości, którzy je naprawiają, ale koszty łożysk, uszczelniaczy plus ustawienie kół zaczynają się od 1000 PLN w góre.
pozdrawiam Bartek
oo dobry pomysl tak zrobie sprawdze to jak mowisz.....
dodam jeszcze ze jak sie jedzie normalnie to slychac chyba go takie buczenie i jak czasem kola zrownaja sie z praca silnika skrzyni itd predkoscia to przestaje.....
fu...kk kolejny koszt i zabawa.. ;((( kupe roboty...
Kolego a sprawdzałeś może poduszki pod silnikiem....
Tak tylko rzucam pomysł... u mnie w poprzednich autch jak miałem poduszki skończone nie było tego tak widać, ale w momencie wciśnięcia sprzęgła jak silnik dostawał bezwładności to też stukało.
ale w czasie jazdy nie trzęsło - z tym że to były rzędowe szóstki.
w przypadku Vki może trząść...
silnik nie trzesie tylko jest takie szarpanie.... na karoserie nei przenosi sie szarpanie silnika zadne
A jak kolego doszedles do tego ze to poduszki pod silnikiem ??
Sprawdzalem jak dyfer wal sie zachowuje wiec tak:
jak krece walem na luzie to praktycznie 1:1 przeklada sie ruch na dyfer wiec tutaj luzu bym nie szukal. Ale z dyfra na półośki jest wyczuwalna różnica i luz widac golym okiem kiedy zaczyna zalapywac.
Z wału w strone skrzyni jest czu również luz w ruchu zazębiania na skrzyni i troche slychac ze cos pracuje tam... Oczwyiscie to wszystko na wyl silniku .
Ktoś ma pomysły ?? :(