Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 16

Wątek: E32 730iA V8 - warszawa

  1. #1
    Doświadczony Użytkownik Awatar bombel89
    Dołączył
    Jan 2012
    Posty
    1,234
    BMW
    E32 735iA 92' E39 528iAT 97'
    Skąd
    Białystok

    Post E32 730iA V8 - warszawa

    Przymierzałem się do zakupu tego auta.
    http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-7...-ID4paKjY.html

    Ogólnie prezentuje się na zdjęciach w ogłoszeniu nienagannie. Jednak na prośbę sprzedający dosłał VIN i trochę zdjęć.

    VIN: WBAGD21030DD46176

    Na zdjęciach widać że drzwi zchrupane są. O tym mówił sprzedawca przez telefon.
    Wspomniał że mocowania do lewarka są minimalnie przyrdzewiałe. Na zdjęciach progi wyglądają dość słabo. Wychodzi rdza na błotniki. Na okrasę szyba przednia do wymiany.

    Generalnie z ceny 10500, raczej bezproblemowe 9500, w porywach 9000, ale za mniej nie sprzeda.
    Czy wg was to auto ma sens? Na klasyka, czy uzbroić się w cierpliwość i szukać dalej?
    Z moich doświadczeń z rdzą, wynika że z progów bardzo ciężko ją wyplenić, a jak już spawane i niezbyt dobrze, to lipa na maksa.
    Mile widziane jakieś rozsądne sugestie.


    Poniżej fotki dokładniejsze.















  2. #2
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2013
    Posty
    149
    BMW
    E38 740d
    Skąd
    Między Bugiem a Wisłą
    Zapytaj ile wezmą blacharz i lakiernik za solidną naprawę tego co widać. Plus margines na to co jeszcze znajdą. Ja bym całował w ponad 5 tyś. za naprawę.
    Ostatnio edytowane przez Antek ; 08-09-2015 o 01:49

  3. #3
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa

    Post

    Nie widzę tutaj żadnych zadatków na klasyka. Drzwi możesz zawsze wymienić, a resztę, trzeba wypiaskować, wyciąć, dorobić, spawać, cynować, nie wiem czy przewiduje to Twój budżet. Za 5 tyś nic nie zrobisz, bo im głębiej w las, tym będzie gorzej.

    Tak jak sobie założyłeś, kup auto bez rdzy I się nie spiesz, bo to nie ma sensu. Zima idzie I tak nie będziesz autem jeździł do wiosny.
    pozdrawiam Bartek

  4. #4
    ULA Vip Awatar tequila1909
    Dołączył
    Nov 2010
    Posty
    3,389
    BMW
    E39 525iA ex. E32 735i, E32 735iAL, E38 728iA
    Skąd
    Jura KC
    Za 9k to żadna okazja, dodaj do tego opłaty i robi się kwota, za którą znajdziesz coś w lepszym stanie.
    Mr. Perfect 4 x K1 World Champion

  5. #5
    Doświadczony Użytkownik Awatar bombel89
    Dołączył
    Jan 2012
    Posty
    1,234
    BMW
    E32 735iA 92' E39 528iAT 97'
    Skąd
    Białystok
    Akurat auto jest już po opłatach, więc zostaje tylko recykling i rejestracja. Tak czy inaczej dycha wychodzi. A jeśli chodzi o naprawę tego, to wg mnie bez spawania się nie obejdzie. Bo gdyby to zrobić jeszcze samym piaskowaniem i szlifowaniem, bo pół biedy. Ale tak to już bez sensu.

  6. #6
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Aug 2011
    Posty
    675
    BMW
    Renault Safrane
    Skąd
    Kalisz
    Za tą cene to absolutnie nie warto

  7. #7
    Doświadczony Użytkownik Awatar bombel89
    Dołączył
    Jan 2012
    Posty
    1,234
    BMW
    E32 735iA 92' E39 528iAT 97'
    Skąd
    Białystok
    Rozmwiałem z gościem od blacharki. Za porządną robotę z grubsza ocenia koszt zrobienia tego od 3500 w górę. To potwierdza że nie warto. Gdyby tak jak stoi było bez rdzy, lub same drzwi, to bym wziął. Ale w przypadku najważniejszych elementów auta, nie ma sensu.

    Uzbrajam się w cierpliwość i szukam dalej. A już myślałem, że będę miał siódemę w weekend :(

  8. #8
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2014
    Posty
    2,120
    BMW
    E65 3.0D
    Skąd
    Barlinek
    Nawet jak pominiemy rdze to nie wiem za co tam tyle kasy koles chce. Mi sie to auto nie podoba.
    Tak czy inaczej doszedles do wniosku ze koszt zakupu i doprowadzenia blachy jest za wysoki.
    Szukaj innej sztuki.
    Pzdr.

  9. #9
    Doświadczony Użytkownik Awatar nino
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    1,456
    BMW
    E32 735
    Skąd
    Katowice
    Cytat Zamieszczone przez bombel89 Zobacz posta
    Rozmwiałem z gościem od blacharki. Za porządną robotę z grubsza ocenia koszt zrobienia tego od 3500 w górę. To potwierdza że nie warto. Gdyby tak jak stoi było bez rdzy, lub same drzwi, to bym wziął. Ale w przypadku najważniejszych elementów auta, nie ma sensu.

    Uzbrajam się w cierpliwość i szukam dalej. A już myślałem, że będę miał siódemę w weekend :(
    Za porządne zrobienie tego typu parchów czyli dziur na wylot trzeba liczyć od 3500. Żadne to potwierdzenie czy warto czy nie. Warto, jeśli wiesz, że ktoś zrobi Ci to wg sztuki. Kup, ściągnij wykładzinę i na 90% w każdej E32 będzie ta sama robota + -. E32, to stary wóz i w zasadzie każdy egzemplarz potrzebuje większej lub mniejszej ingerencji blacharskiej. Jak chcesz szukać "jednorożca", to musisz być raczej cierpliwy ;)

  10. #10
    Doświadczony Użytkownik Awatar nino
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    1,456
    BMW
    E32 735
    Skąd
    Katowice
    Takiego rodzynka dziś znalazłem - samochód do LEKKICH POPRAWEK jak pisze ogłaszający... nie pozabijajcie się z ofertami :D http://allegro.pl/bmw-e32-3-0-92r-i5657178240.html

Podobne wątki

  1. [E32] e32 730ia
    Przez landcar w dziale Witam, jestem nowy ...
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 08-08-2012, 09:49
  2. E32 730iA Kościan
    Przez Jedrek w dziale Allegro, Ebay i inne ...
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 27-05-2010, 17:36
  3. Podpięcie reduktora. e32 730ia M60b30
    Przez Adrian1031 w dziale LPG / CNG
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 21-04-2009, 08:16
  4. Zakup 730iA - E32 3.0 R6
    Przez Rapik w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 22-01-2009, 21:49

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •