Pasek u mnie gaśnie przy 60st.C temperatury cieczy chłodzącej. Jak u Ciebie on nie gaśnie, to sprawdź wskazania temperatury przez ukryte menu. U mnie pasek gaśnie po jakiś 5-7km spokojnej jazdy jak temperatura na zewnątrz jest 15st.C. Termostaty musiałyby być oba zakleszczone w pozycji otwartej. U mnie jak ten od silnika się zawiesił, to silnik nie osiągał właściwej temperatury - pasek znikał, ale na ukrytym menu miałem ciągle okolice 75st.C. Wymieniłem ten przy silniku i zaczął się grzać w końcu normalnie.
Termostat łatwo sprawdzić. Warto wymienić ten przy silniku (drogi nie jest) i sprawdzić jaki da to efekt. Ten od EGR bardzo prosto jest wymienić, więc można go zostawić na później. Koniecznie trzeba sprawdzić termostat przed założeniem, bo trafiają się kwiatki. Ma się otwierać - to raz, a dwa, że ma się otwierać odpowiednio późno (ok. 90st.). Przy montażu trzeba też zwrócić uwagę na siedzisko przy pompie wody.
WEBASTO jest pod lewym filtrem powietrza, więc łatwo to poznać czy masz, czy nie. Jeden klips i wszystko widzisz. U mnie załącza się nawet powyżej 10st.C, bo je niedawno przepalałem. Książka podaje, że WEBASTO załącza się powyżej 10st.C.




Odpowiedz z cytatem