zastanawia mnie jedna rzecz, dlaczego bak rdzewieje od środka ?
wada fabryczna ?
benzyna to nie woda ;)
zastanawia mnie jedna rzecz, dlaczego bak rdzewieje od środka ?
wada fabryczna ?
benzyna to nie woda ;)
Jeżeli miałbym ogolić się na łyso, nosić na szyi złoty łańcuch i „prać” ludzi kijem bejsbolowym, tylko po to, aby prowadzić na co dzień BMW E 38, robię to od razu.
Każdy bak stalowy w miarę możliwości powinien być non stop pełny. Ja mam to nawet napisane w instrukcji do e32. W baku zbiera się wilgoć, a jak wiesz nie jest on wietrzony, tylko odpowietrzany od czasu do czasu dla wyrównania ciśnienia. Zaczyna rdzewieć od zgrzewów. Mój jest jednak w idealnym stanie, co wyszło na endoskopii. Lekko rdzewieje na zgrzewach z zewnątrz, dlatego też jestem zainteresowany tematem i w przyszłym roku mam zamiar go wyjąć, wypiaskować i zrobić od nowa.
Jednakże w e38 to jest duża przypadłość, ten zbiornik ma nieregularny kształt i widać w zakamarkach czai się zagrożenie. Z drugiej strony te auta mają 15+ lat i pewnie większość od lat nie widziała pełnego zbiornika, pomijam już te, które jeżdżą na gazie.
pozdrawiam Bartek