Pierwszy jaki widzisz wentylator przez kratki wlotowe jest od klimy one taz padaja mi np odkleil sie magnez wewnatrz i uszkodzony byl rezystor ... rezystor wymienilem magnez przykleilem na termiczny przemyslowy klei i dziala jak nowy :)
Sprawdz Viskoze to czesto pada w naszych autach.
Jak ci temp wzrasta na silniku to powinna sie zalaczac viskoza w tym monencie i powinienes czys znacznie wiesze obroty na wentylatorze efekt jest taki ze gdy ruszasz to strasznie szumi spod machy jakbys mial tam mocny silnik Muscle car ;) jak sie troche wystudzi to zaczyna byc ciszej..
Dodatkowo na uszkodzonej Viskozie dasz rade zatrzymac wiatrak.. na sprawnej.. rozejrzyj sie czy w poblizu masz jakąś przychodnie co by ci w razie czego palce opatrzyli ;)
Taka moja sugestia... Przynajmniej ja tak mialem w e36 2.0 i teraz w e38 3.0 :)