Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 36

Wątek: Zmiana przednich tarcz z 750i

  1. #11
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    We wszystkich czterech autach mam Zimmermanna lub OEM I wreszcie się nic nie krzywi. Także piszę to z całą odpowiedzialnością. Mikoda jak I Brembo są słabe, tą opinię potwierdza nawet mój znajomy, który pracuje w tym zakładzie Brembo w Częstochowie. Nie wiem ile przejechałeś I ile miałeś hamowań awaryjnych, ale wspomnisz moje słowa.

    Ostatnie TRW pogięły mi się przy jednym hamowaniu awaryjnym w ciepły, suchy dzień, także dużo nie potrzeba. Zaciski w stanie idealnym, auto ma 50 tyś przebiegu. Tarcze były jak nowe, brak rantu jeszcze, przebieg tarcz to około 10tyś km.

    Przerabiałem Brembo, TRW, Textar oraz Ferodo, wszystko to szmelc. Również bardzo nad tym ubolewam, wszystko schodzi na psy.
    Ostatnio edytowane przez ttrol ; 27-08-2015 o 08:37
    pozdrawiam Bartek

  2. #12
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    May 2011
    Posty
    2,605
    BMW
    ....
    Skąd
    ...
    Może masz racje, ja staram się jeździć tak by nie hamować awaryjnie, a i preferuje spokojną jazdę, no bo dieslem inaczej się nie da :P
    Tarcze przejechały jak na razie przejechały może ze 4 tyś km, ale hamowałem już tak by je rozgrzać i dotrzeć.

  3. #13
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa
    Dla porównania Ci powiem, że po ostaniej awarii pompy hamulcowej w e32, na tarczach zimmermana spaliłem klocki, bo musiałem na hamulcu kilka kilometrów dojechać. Nie zrobiło to na nich żadnego wrażenia, nawet wtedy, kiedy od wewnętrznej strony felgi zaczęła się farba rozpuszczać :)

    Dobrze, że to 5 litrów to jechał prawie bez problemu :)
    pozdrawiam Bartek

  4. #14
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    May 2011
    Posty
    2,605
    BMW
    ....
    Skąd
    ...
    Tarcza, tarczy nierówna, ale dobrze, że ja i Ty jesteśmy zadowoleni. Znam opinie gościa co chwali Mikody i znam opinię gościa co już nie kupi Zimmermana.

    Najważniejsze chyba by jak najmniej trafiało się bubli :)

    Jak pokrzywię Mikody to kupie Zimmermana.


    A co polecić koledze warszawa... , no niech sam zdecyduje.

    Tematów o hamulcach z 750 jest sporo na forum.

  5. #15
    Zaawansowany Użytkownik Awatar qba
    Dołączył
    Sep 2011
    Posty
    692
    BMW
    E32 750iL, E46 330Ci
    Skąd
    Warszawa
    W mojej opinii hamulce (zwykłe) w 750 dupy nie urywają. Może mam wypaczone odczucie, bo porównuję do X1 gdzie auto staje dęba przy każdej prędkości.

    Jeżeli chodzi i części to i w E34 i w E32 jeżdżę na hamulcach z ASO i nigdy nie było problemu.

  6. #16
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    May 2011
    Posty
    2,605
    BMW
    ....
    Skąd
    ...
    Ale w e32 750 są inne hamulce niż w e38 750. No ale jak piszesz, dupy nie urywa.

  7. #17
    Vip Vip Awatar ttrol
    Dołączył
    Jan 2009
    Posty
    4,086
    BMW
    e32 750 II 88/W124 250D V 93
    Skąd
    Zgorzała/Warszawa

    Post

    Cytat Zamieszczone przez qba Zobacz posta
    W mojej opinii hamulce (zwykłe) w 750 dupy nie urywają. Może mam wypaczone odczucie, bo porównuję do X1 gdzie auto staje dęba przy każdej prędkości.

    Jeżeli chodzi i części to i w E34 i w E32 jeżdżę na hamulcach z ASO i nigdy nie było problemu.
    Qba czasy się zmieniły I pewnie w X1 masz większe tarcze niż w naszych.

    W każdym raziej jak wymieniłem pompę I serwo to właśnie pierwsze odczucie, że auto staje dęba. Przy 50 jak wcisnę do spodu to jest głowa na szybie. Także różnica jest kolosalna do tego co było.
    pozdrawiam Bartek

  8. #18
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2008
    Posty
    1,245
    BMW
    730 V8 E32 ; E38 2.8 ; X2 X-drive 18d
    Skąd
    Warszawa
    Na innych forach BMW czytałem pozytywne opinie o tarczach Mikody. Ja bazując na bardzo dobrych komentarzach kupiłem z kolei tarcze polskiej firmy Rottinger nawiercane i nacinane + klocki TRW.Za komplet zapłaciłem 480 zł. Miałem już nie jedno hamowanie z dużej prędkości i jak do tej pory jestem bardzo zadowolony. Trochę co prawda żałuję, że jednak nie zainwestowałem w większe tarcze z 750 ale i tak jest dobrze. Aczkolwiek moje nowe Berlingo ma 2x lepsze hamulce niż 7ka :D

  9. #19
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2014
    Posty
    2,120
    BMW
    E65 3.0D
    Skąd
    Barlinek
    U mnie hamulce tez nie fajne sa. Tarcze ate klocki nie pamietam. Po wymianie na nowe tarcze i klocki skutecznosc hamowania ta sama...
    Polecam zainwestowac w hamulce z 750. Jest o wiele lepiej (autko znajomego ma heble z 750 vs moja ori z 740) i w tym starciu wypadam znacznie slabiej.
    Pozdro.

  10. #20

Podobne wątki

  1. E32 750i zmiana na fotele z pamięcią
    Przez filtrman w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 11-11-2014, 23:52
  2. Zmiana hamulców 740i na 750i (przód)
    Przez Pawel'88 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 23-10-2014, 11:19
  3. Grubość tarcz e38 750i
    Przez x-factor w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 01-12-2011, 07:53
  4. Zmiana przednich reflektorow i kierunkowskazow - FACELIFT !
    Przez Sebek w dziale instrukcje / schematy
    Odpowiedzi: 72
    Ostatni post / autor: 10-11-2009, 21:11
  5. zmiana tarcz,zaciskow, od 750i
    Przez 7ka w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 03-06-2007, 21:24

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •