Strona 3 z 3 PierwszyPierwszy 123
Pokaż wyniki od 21 do 28 z 28

Wątek: [E38] Kuleje na zimnym

  1. #21
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2013
    Posty
    137
    BMW
    E38 M60 3.0 + LPG
    Skąd
    Zamość
    Szczelność na oko / ucho
    Reset kompa był (klema na całą noc)

    Już mam serdecznie dość tego auta...Żeby go odpalić rano muszę palić na gazie z pedałem gazu wciśniętym na max, jak już "załapie" wejdzie na obroty 3-4 k na chwilę, puszczę pedał i zwykle gaśnie nie reagując na dodawanie gazu. Jak zgaśnie to robię powtórkę i wtedy trzyma obroty - trwa to ok. 10 sekund. Wtedy go zgaszę i na benzynie odpala jak gdyby nigdy nic, pracuje prawidłowo choć do idealnej pracy mu brakuje ale odkąd go mam to nie było "idealnie"

    EDIT:

    Chcę spróbować wstawić dodatkowy zawór zwrotny paliwa - jakiej średnicy są przewody PB w E38 M60B30 ?
    http://allegro.pl/zawor-zaworek-zwro...403413923.html taki na przykład
    Oraz gdzie znajduje sie zawór zwrotny orginalnie?
    Ostatnio edytowane przez Pepis ; 08-09-2015 o 08:06

  2. #22
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2013
    Posty
    244
    BMW
    E38 M60B40 Manual
    Skąd
    Mielec
    Cytat Zamieszczone przez Pepis Zobacz posta
    Szczelność na oko / ucho
    Reset kompa był (klema na całą noc)

    Już mam serdecznie dość tego auta...Żeby go odpalić rano muszę palić na gazie z pedałem gazu wciśniętym na max, jak już "załapie" wejdzie na obroty 3-4 k na chwilę, puszczę pedał i zwykle gaśnie nie reagując na dodawanie gazu. Jak zgaśnie to robię powtórkę i wtedy trzyma obroty - trwa to ok. 10 sekund. Wtedy go zgaszę i na benzynie odpala jak gdyby nigdy nic, pracuje prawidłowo choć do idealnej pracy mu brakuje ale odkąd go mam to nie było "idealnie"

    EDIT:

    Chcę spróbować wstawić dodatkowy zawór zwrotny paliwa - jakiej średnicy są przewody PB w E38 M60B30 ?
    http://allegro.pl/zawor-zaworek-zwro...403413923.html taki na przykład
    Oraz gdzie znajduje sie zawór zwrotny orginalnie?
    Jaki zawór zwrotny ??? Od tego jest regulator ciśnienia paliwa ! 3,5bar ma mieć na odpalonym do 3 bar na zimnym zgaszonym.

  3. #23
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2013
    Posty
    137
    BMW
    E38 M60 3.0 + LPG
    Skąd
    Zamość
    Elegancko :) Nie zdawałem sobie do końca sprawy szczerze powiedziawszy więc zamiast zaworu zwrotnego wymienię na początek regulator ciśnienia paliwa i dam znać.

  4. #24
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    1,085
    BMW
    e38 2001r M62TUB44 + LPG
    Skąd
    Warszawa
    Nieszczelności które powodują takie problemy możesz nie znaleźć na oko / ucho, a jedynie testerem obd oglądając na bieżąco korekty stft podczas psikania w różne miejsca. Wiem bo miałem podobny problem 2-3 zimy zanim ktoś do tego w końcu podszedł profesjonalnie. Co więcej na ciepłym uszczelniają się jakby (na co komputer auta nie jest w stanie zareagować, lub jest to poza zakresem regulacji).

  5. #25
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    1,085
    BMW
    e38 2001r M62TUB44 + LPG
    Skąd
    Warszawa
    A nieprofesjonalne ustawienie gazu pod nieszczelny silnik tylko pogarsza problem i uniemożliwia poprawną pracę na benzynie, a w szczególności odpalanie w przypadku granicznym.

  6. #26
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2014
    Posty
    37
    BMW
    BMW E38 730i - M60B30
    Skąd
    Lublin
    Kolego mialem podobny problem do twojego z tym ze u mnie bylo to spowodowane ze jak mialem malo benzyny tak ze zapalala się rezerwa to tak jakby przeciagala paliwo na lewa komorę, po czym rano odpalony chwile chodzil oczywiście tragicznie i gasl po czym juz się nie dało odpalić, dolanie 5L wachy od razu pomagało,po wyjęciu pompy i wyczyszczeniu wszystkiego do tej pory jest ok, no i staram się nie dopuścić do tego żeby żyd sie nie zapałał
    Ostatnio edytowane przez kol1390 ; 08-09-2015 o 19:38

  7. #27
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Jan 2010
    Posty
    455
    BMW
    e34,e32,e38 740iA 1994r
    Skąd
    szprotawa
    A jak sprawdzić te korekty stft inpą?
    sławomir

  8. #28
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    1,085
    BMW
    e38 2001r M62TUB44 + LPG
    Skąd
    Warszawa
    Nie wiem, nie mam, ale musi być.
    Poszukaj po nazwie (w sensie jej rozwinięciu lub tłumaczeniu).

    Wiem że bez kompa to można było psikac i nic nie było czuć, widać, słychać, a na testerze dopiero wyszło (sam widziałem) . ... A były 2-3 zimy kulenia i mechanicy rozglądający ręce... Niestety nasze auta wymagają często specjalnego traktowania, czytaj profesjonalnego.

Podobne wątki

  1. [silnik] m62b44 kuleje na zimnym
    Przez RODAK w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 01-04-2015, 21:06
  2. [silnik] m30b30 wysokie wolne obroty, kuleje
    Przez pluskwa9 w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 37
    Ostatni post / autor: 10-03-2015, 17:44
  3. [silnik] Kuleje(faluje) na zimnym, po nocy.
    Przez Misiek89 w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 76
    Ostatni post / autor: 20-03-2014, 13:05
  4. KULEJE na zimnym silniku m60b44
    Przez Marcin19 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 06-09-2013, 18:04
  5. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 29-03-2009, 18:18

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •