Czytam czytam :)

Faktycznie coś z gazem nie halo bo ostatnio miałem regenerowany x 2 reduktor i wciąż podczas jazdy potrafi mi odłączyć gaz więc z instalką coś nie tak (nie trzymał ciśnienia mimo, że nie było widać, że coś z nim nie tak) W przyszłym tygodniu jadę do gazownika, tym czasem kazał mi sprawdzić jak się zachowa jak przed zgaszeniem go przejeżdżę z 10 km na pb.

Co do lewego powietrza - sprawdzić psikając w okolicę kolektora jak i od dołu ? Wyczytałem, że u Ciebie na zimnym była nieszczelność a jak się zagrzał - uszczelniało się tylko dziwne jest to, że ja po nocy na pb odpalić nie mogę, odpalę dosłownie na 2- sekundy na lpg i już na pb pali dobrze więc to sugeruje najprawdopobodniej obecność gazu w dolocie + pb = za bogata mieszanka ewentualnie obecność powietrza w układzie ale to mniej kupy się trzyma...

Zaraz zamówię czujnik temperatury cieczy bo z pewnością z nim też coś nie halo.