Dziękuję za podpowiedzi
http://www.realoem.com/bmw/enUS/show...diagId=11_1246 <--- mam rozumieć, że to jest za silnikiem niedaleko szyby ?
Co do "podpompowywania" stacyjką to tak robiłem (bez zamykania drzwi, poprostu poz. 2 -> 0 i tak x 10) i kompletnie bez poprawy. Wydaje mi się, że gdyby pompka to by kulał na benzie a tu nic - pracuje tak samo w pełnym zakresie.
Dzisiaj po pracy podłącze go pod Autocoma i zobacze co ciekawego mi powie.
Uwielbiam to auto - nie daje mi się nudzić :)
ps: ma ktoś łopatologiczną instrukcję gdzie ściągnąć i jak prawidłowo zainstalować INPĘ?
jesli nie zamkniesz drzwi to pompka sie drugi raz nie zalaczy. Pompka moze i daje dobre cisnienie ale paliwo moze sie cofac.
Nie mam teraz czasu się za to zabrać ale wczoraj auto stało całą dobe i w ciepłym słoneczny dzień odpalił. Wprawdzie nie tak "idealnie" ale odpalił na benzie co nie zdarzało się w zimne poranki więc muszę iść w stronę temperatury. Na pierwszy rzut jadę do znajomego na dobrą diagnostykę i pewnie do wymiany czujnik
Sprawdz jeszcze czy nie lapie ci powietrza gdzies przy odmie na tych węzykach , najlepiej sprawdzic.. odpalasz auto bierzesz PLAKT do deski rozdzielczej mycia :) .. i pryskasz na elementy przy silniku rurki itd....
jak bedzie lapap powietrze to odczujesz to....
Ja mialem podobnie na zimnym kulal ledwo z bramy wyjzdzalem telepalo troche musialem sporo obrotow dawac zeby ruszyc... wymienilem odme na tylnej czesci silnika do tego wezyki od powietrza i problem ustal. ( fakt ze do tego uszczelki od kolektora wymienilem i generalnie mycie tego wszystkiego itd.. bylo dodatkowo zapobiegawczo)
A regulator ciśnienia paliwa to co
I podmień ten czujnik tem.
Sprawdziłem kilka rzeczy.
- gaz zakręcony, wyjeździłem opary i bez zmian (klema na noc itp)
- sprawdzone lambdy - są ok
- ciśnienie przy pompie (nie wiem jak sprawdzić na listwie a pewności nie mam co do filtra) - przy pompie ok
- czujnik temp. na kompie pokazuje taką samą temp. płynu jak na zewnątrz (np. w dzień 21 temp. powietrza i płynu) wiec wydaje się OK
Szczelności przyznam, że nie sprawdzałem jeszcze. W planach muszę sprawdzić filtr paliwa no i ten regulator - gdzie dokładnie się znajduje ?
A więc sprawdziłem:
- szczelność ok (psikanie w okolicach kolektora nic nie dało)
- wykryłem nieszczelność przy przewodzie z serwa i rury za przepływką - nieszczelność naprawiona, poprawy odpalania brak
Czas sprawdzić regulator ciśnienia paliwa - macie jakąś metodę?
Kolega podpowiada mi jeszcze wtryski benzynowe sprawdzić - wymoczyć przez noc w preparacie do czyszczenia gaźników z forcha
Ostatnio edytowane przez Pepis ; 07-09-2015 o 12:59