Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 28

Wątek: [E38] Kuleje na zimnym

  1. #11
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2013
    Posty
    105
    BMW
    e38 728i
    Skąd
    Kętrzyn
    Cytat Zamieszczone przez shebi Zobacz posta
    Albo zatkany filtr odpowietrzania baku(węglowy?) tak mi jeszcze przychodzi do głowy
    według mie to nie to ale jak chcesz to wykluczyc to wystarczy ze odkrecisz korek wlewu paliwa.

  2. #12
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2013
    Posty
    137
    BMW
    E38 M60 3.0 + LPG
    Skąd
    Zamość
    Dziękuję za podpowiedzi

    http://www.realoem.com/bmw/enUS/show...diagId=11_1246 <--- mam rozumieć, że to jest za silnikiem niedaleko szyby ?

    Co do "podpompowywania" stacyjką to tak robiłem (bez zamykania drzwi, poprostu poz. 2 -> 0 i tak x 10) i kompletnie bez poprawy. Wydaje mi się, że gdyby pompka to by kulał na benzie a tu nic - pracuje tak samo w pełnym zakresie.

    Dzisiaj po pracy podłącze go pod Autocoma i zobacze co ciekawego mi powie.
    Uwielbiam to auto - nie daje mi się nudzić :)

    ps: ma ktoś łopatologiczną instrukcję gdzie ściągnąć i jak prawidłowo zainstalować INPĘ?

  3. #13
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2013
    Posty
    105
    BMW
    e38 728i
    Skąd
    Kętrzyn
    jesli nie zamkniesz drzwi to pompka sie drugi raz nie zalaczy. Pompka moze i daje dobre cisnienie ale paliwo moze sie cofac.

  4. #14
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2013
    Posty
    137
    BMW
    E38 M60 3.0 + LPG
    Skąd
    Zamość
    Nie mam teraz czasu się za to zabrać ale wczoraj auto stało całą dobe i w ciepłym słoneczny dzień odpalił. Wprawdzie nie tak "idealnie" ale odpalił na benzie co nie zdarzało się w zimne poranki więc muszę iść w stronę temperatury. Na pierwszy rzut jadę do znajomego na dobrą diagnostykę i pewnie do wymiany czujnik

  5. #15
    Vip Vip Awatar marcin8181
    Dołączył
    Jan 2013
    Posty
    757
    BMW
    E65 750i (Shirley), 2005` N62B48B , e46 coupe 2.5 lift m3 (Buba)
    Skąd
    Piastów
    Sprawdz jeszcze czy nie lapie ci powietrza gdzies przy odmie na tych węzykach , najlepiej sprawdzic.. odpalasz auto bierzesz PLAKT do deski rozdzielczej mycia :) .. i pryskasz na elementy przy silniku rurki itd....
    jak bedzie lapap powietrze to odczujesz to....
    Ja mialem podobnie na zimnym kulal ledwo z bramy wyjzdzalem telepalo troche musialem sporo obrotow dawac zeby ruszyc... wymienilem odme na tylnej czesci silnika do tego wezyki od powietrza i problem ustal. ( fakt ze do tego uszczelki od kolektora wymienilem i generalnie mycie tego wszystkiego itd.. bylo dodatkowo zapobiegawczo)

  6. #16
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2013
    Posty
    244
    BMW
    E38 M60B40 Manual
    Skąd
    Mielec
    A regulator ciśnienia paliwa to co
    I podmień ten czujnik tem.

  7. #17
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2013
    Posty
    137
    BMW
    E38 M60 3.0 + LPG
    Skąd
    Zamość
    Sprawdziłem kilka rzeczy.
    - gaz zakręcony, wyjeździłem opary i bez zmian (klema na noc itp)
    - sprawdzone lambdy - są ok
    - ciśnienie przy pompie (nie wiem jak sprawdzić na listwie a pewności nie mam co do filtra) - przy pompie ok
    - czujnik temp. na kompie pokazuje taką samą temp. płynu jak na zewnątrz (np. w dzień 21 temp. powietrza i płynu) wiec wydaje się OK

    Szczelności przyznam, że nie sprawdzałem jeszcze. W planach muszę sprawdzić filtr paliwa no i ten regulator - gdzie dokładnie się znajduje ?

  8. #18
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2013
    Posty
    244
    BMW
    E38 M60B40 Manual
    Skąd
    Mielec

  9. #19
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Feb 2013
    Posty
    137
    BMW
    E38 M60 3.0 + LPG
    Skąd
    Zamość
    A więc sprawdziłem:

    - szczelność ok (psikanie w okolicach kolektora nic nie dało)
    - wykryłem nieszczelność przy przewodzie z serwa i rury za przepływką - nieszczelność naprawiona, poprawy odpalania brak

    Czas sprawdzić regulator ciśnienia paliwa - macie jakąś metodę?
    Kolega podpowiada mi jeszcze wtryski benzynowe sprawdzić - wymoczyć przez noc w preparacie do czyszczenia gaźników z forcha
    Ostatnio edytowane przez Pepis ; 07-09-2015 o 12:59

  10. #20
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    1,085
    BMW
    e38 2001r M62TUB44 + LPG
    Skąd
    Warszawa
    Cytat Zamieszczone przez Pepis Zobacz posta
    A więc sprawdziłem:

    - szczelność ok (psikanie w okolicach kolektora nic nie dało)
    - wykryłem nieszczelność przy przewodzie z serwa i rury za przepływką - nieszczelność naprawiona, poprawy odpalania brak

    Czas sprawdzić regulator ciśnienia paliwa - macie jakąś metodę?
    Kolega podpowiada mi jeszcze wtryski benzynowe sprawdzić - wymoczyć przez noc w preparacie do czyszczenia gaźników z forcha
    Czy szczelność sprawdzales z testerem / komputerem, czy na oko / ucho?
    Czy odpinales potem akumulator żeby zresetować ustawienia kompa benzyny ?

Podobne wątki

  1. [silnik] m62b44 kuleje na zimnym
    Przez RODAK w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 01-04-2015, 21:06
  2. [silnik] m30b30 wysokie wolne obroty, kuleje
    Przez pluskwa9 w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 37
    Ostatni post / autor: 10-03-2015, 17:44
  3. [silnik] Kuleje(faluje) na zimnym, po nocy.
    Przez Misiek89 w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 76
    Ostatni post / autor: 20-03-2014, 13:05
  4. KULEJE na zimnym silniku m60b44
    Przez Marcin19 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 06-09-2013, 18:04
  5. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 29-03-2009, 18:18

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •