W221 piękne auto ;) Tylko ten airmatic trochę przeraża. Niestety potrafi nawalić, a koszta nie małe ;)
 
			
			 
					
				
			
			 
			
				W221 piękne auto ;) Tylko ten airmatic trochę przeraża. Niestety potrafi nawalić, a koszta nie małe ;)
 
 
				Na pewno nie większe niż uszczelniacze w V8 :-)
Każdy boi się tego airmatica, ja zrobiłem u siebie zaraz po kupnie i mam św spokój.
też to robiłem w zeszlym tygodniu , tj :
zakupiłem nowe czesci w aso w postaci
- nowe zawory airmatic koszt 1100zł
- mocowanie spreżarki 150zł
- kompresor zawieszenia był wymioniony przez poprzednego własciciela ok 5 mies temu (kosztuje 1200)
- regeneracja przedniego amora na oryg czesciach ( koszt 1400)
- wymienione drążki pozycjonerów airmatica 4szt po 85zł
Po tym pocesie wymiany zawiesznie działa tak że nie odczuwam że coś ma sie napompowac czy też opadać,
taki był cały wkład w zawieszenie (kwota za nowe czesci ww nie jest straszna) a z rzekomym największym problemem bedzie spokój na lata.
 
			
			 
					
				
			
			
			
				 
			
			 
			
				Świetny temat do porównań W220 do E65 sobie wybraliście :D w dziale Off Topic było coś takiego, proponuję się przenieść.
Też wolałbym MB, hehehe
Były:
VW Jetta A2
Opel Astra G Caravan
BMW E32 730i[*][*]
VW Passat B5 Variant
BMW E38 728iA
BMW E39 535iA
Audi A3 8P 2.0T++
Audi A6 C6 2.7 TDI++ Quattro
BMW E91 318d+
VW Phaeton 3.2
Astra GTC OPC Line
Mercedes CLK W209 200K lift
BMW E90 320dA 177KM 08'
 
			
			 
					
				
			
			
			
				 
			
			 
			
				Komfort w E65 wyższy niż w W220 S600? Zaskoczyłeś mnie, myślałem, że to Ską się bardziej płynie
Były:
VW Jetta A2
Opel Astra G Caravan
BMW E32 730i[*][*]
VW Passat B5 Variant
BMW E38 728iA
BMW E39 535iA
Audi A3 8P 2.0T++
Audi A6 C6 2.7 TDI++ Quattro
BMW E91 318d+
VW Phaeton 3.2
Astra GTC OPC Line
Mercedes CLK W209 200K lift
BMW E90 320dA 177KM 08'
 
			
			 
					
				
			
			
			
				 
			
			 
			
				S i 7 bardzo ciężko porównać. Mercedes wychodzi w momencie liftu 7 a 7 wychodzi w momencie liftu S. Więc jak by nie patrzeć każde z aut jest do tyłu o około 4 lata.
Dobry znajomy kupił w221 z salonu jak tylko weszły do produkcji. Dwa lata użerał się z diabłem S500 - częściej jeździł zastępczą E klasą niż swoim samochodem, auto co chwilę było na serwisie. A to leżało na jedną stronę, a to nie odpaliło pod marketem, najlepsze było jak ot zgasiło się na jednym z najbardziej ruchliwych rond w Szczecinie, po prostu wszystko absolutnie się wyłączyło przez co było nieprzyjemnie spotkanie z krawężnikiem i kolejny miesiąc myślenia o co mu chodzi.
Ale wszyscy wiemy jak było z e65 czy Fką na początku produkcji, też się zdarzały kwiatki. Niedawno kupił Fkę - pierwszy wypust po lifcie 740d i auto ma nalatane ponad 100tyś i jak do tej pory aso widzi tylko na okresowych.
Ty Impex też miałeś problemy z 760. Ja jeżdżę półtora roku i wymieniłem w niej jeden bezpiecznik i teraz katalizatory wrzuciłem sportowe - chyba najmniej awaryjne auto jakie miałem. Wszystko zależy od egzemplarza i od tego jak kto dbał.
Co do w220 S600 i osiągów - porównaj sobie wersje wolnossące ze sobą S600 wtedy wypadnie blado pod względem osiągów. Wiadomo że bi turbo V12 będzie dużo szybsze od wolnossącego V12 nawet jak różnica to tylko 50KM. Zwykła szećseta jest sekundę wolniejsza od 760. A uturbione auto też ma inną reakcję na dodanie gazu.
Żeby nie odbiegać od głównego tematu, podejrzewam, że przy takim naszpikowaniu elektroniką seria G też będzie miała kilka ciekawych przypadłości. W222 na pewno lepiej wypada od F01, ale pewnie G będzie z kolei lepiej wypadać od w222 pod względem wyposażenia. Wydaje mi się że te auta osiągnęły już taki poziom rozwoju, że pod względem komfortu jazdy i prowadzenia nie da się dużo więcej wymyślić więc różnice będą minimalne i bardziej zależące od jednostki, upodobania i przyzwyczajenia.
było e38 730d 1999r, e38 750i 2000r, e53 4.4i 2001r, e46 330Ci 2001r