Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 16 z 16

Wątek: [ zawieszenie] Problem przy hamowaniu w e38

  1. #11
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Apr 2008
    Posty
    251
    BMW
    e66
    Skąd
    bialystok
    mialem ten sa problem.wywazenie kol odpada,jak Krzywy wyzej pisal.moga byc lozyska do wymiany.stawiam na tarcze,umnie po ich wymianie,wszystko bylo ok :D

  2. #12
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    293
    BMW
    F07 530D
    Skąd
    Bytom
    Witam, słabo szukałeś, poczytaj ten wątek, pozdrawiam

    http://forum.7er.pl/bicie-na-kierown...ghlight=#24107

  3. #13
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    27
    Witam !!! Raf_jez kolega opisuje lekko inny problem od mojego. U niego dzieje się tak w przypadku przyspieszania, a u mnie z kolei występuje to w czasie hamowania i to na nagrzanych hamulcach. Na razie muszę się wstrzymać do końca miesiąca wtedy wymienie tarcze bo fundusze na ten miesiąc są już zarezerwowane :( w każdym razie na pewno dam znać jak tylko rozwiąże ten problem. Pozdrawiam

  4. #14
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Dec 2007
    Posty
    58
    BMW
    730d e38
    Skąd
    kielce
    Witam. Mialem podobny problem w 730D. Zaczynalo mi silnie trzepać kierownicą przy 80 km, czasem bylo to bardzo silne , czasem okropnie szarpalo kier. przy ostrym przyspieszeniu. Po minięciu 80 km. wszystko ustawalo. Ponieważ wyważalem nowe opony w dwóch wyposazonych w komputerowe i to nowe urządzenia zaklady , odpuścilem sprawe wyważenia kól i zająlem sie zawieszeniem. Wymienilem drazek kierowniczy, tuleje w wahaczach, drążki stabilizatorów. Oczywiście problem nie zniknal i jeżdzilem caly sezon z tym samym problemem. W końcu sam postanowilem jeszcze raz wywazyc kola. Zaciągnąlem opinii ktory warsztat jest najlepszy i pojechalem do starego , doświadczonego zakladu. Po kilku minutach jechalem samochodem i dziwilem sie ze można czerpac tak wielką przyjemnośc z jazdy bmw .Żadnych najmniejszych wibracji. Wniosek ---BMW wymaga bardzo dobrego wywazenia kol. Mimo dwóch kolejnych wyważeń komp. okazalo sie ze bylo potrzebne trzecie. Komputery trzeba odpowiednio czytac i mieć przede wszystkim duze doswiadczenie i wiedziec co sie robi. Mając to doswiadczenie radze njpierw próbowac wywazać kola w roznych warsztatach/można robic próby na przednich kolach/,a dopiero potem wymieniać czasci zawieszenia. Wywazenie czynnosc wydawalaby sie prozaiczna a jednak jak bardzo ważna. Pozdrawiam. Waldek z Kielc

  5. #15
    Dokładnie tak jak Waldek pisze, nie wszyscy wiedzą że te maszyny do wyważania powinny byc poddawane legalizacji co jakiś czas ponieważ mogą się rozkalibrowac, i co z tego że pokazuje 00 a tak naprawdę to może od ZERA ładnie odbiegac :razz: wulkanizator to ma w d..., ważne że kase nabił w kieche a że tobie coś tam lata to twoje zmartwienie, a B-emka to nie taczka takich gości od razu eliminuje poprzez takie obiawy. ;D

  6. #16
    Początkujący Użytkownik
    Dołączył
    Jul 2007
    Posty
    19

    Re: Problem przy hamowaniu w e38

    Cytat Zamieszczone przez misiuone
    Witam! Otóż mój kolejny problem polega na tym że przy jeździe z prędkościa powyżej 80km/h i więcej przy naciśnięciu pedała od hamulca auta zaczyna wpadać w niesamowite wibracje, telepie nim nie miłosiernie. W czasie jazdy wszysatko jest ok, nawet jadąc poniżej 80km/h przy hamowaniu też jest ok. I na zimnych hamulcach też jest to prawie niezauważalne dopiero po dłuższej jeździe zaczyna się to zajwisko. Czy to wina tarcz, klocków czy może czegoś innego???? Może któryś z kolegów miał podobne problemy ?? Próbowałem znaleźć coś w wyszukiwarce ale nie znalazłem podobnego problemu do swojego. Tarcze w aucie z tego co wiem są firmy ATE czy Powerdisc . A klocki nie mam pojęcia. Pozdrawiam

    A ja ci powiem że to na 100% wina skrzywienia tarcz. Przerobiłem to u siebie / też ATE/ i z tego co opisujesz to identyczne przypadki.Nie będe się rozpisywał co ja nie robiłem i gdzie nie szukałem. W każdym bądź razie jedź do firmy która przetacza tarcze na samochodzie, poproś o demontaż tarcz i niech wyczyszczą powierzchnie styku tarczy z piastą, dokładnie zmontują i po przetoczeniu będziesz się śmiał przy hamowaniu,gwarantuje.Ja po tym zabiegu jeżdże już ponad pół roku i jest gitara. Warunek jest taki że tarcze nadają się do przetoczenia ze względu na grubość i drugi to brak luzów w zawieszeniu.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •