Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 39

Wątek: temperatura m52

  1. #11
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Mar 2015
    Posty
    603
    BMW
    S-Max 2,5T PoWeR
    Skąd
    North East PL
    Ogólnie ładna furka... czarny jednak robi robotę w tym aucie...
    pozdro

  2. #12
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    112
    BMW
    e65 745i
    Skąd
    jesteś ?
    Podłącze się pod temat odnośnie temperatury m52.

    Czy mając nowe visko (behr-hella) jest możliwość aby nie załączyło się np przy 98 stopniach ? Z tego co doczytałem w internecie to visko żyje własnym życiem i chodzi kiedy mu się zachce, prawda ?

  3. #13
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    112
    BMW
    e65 745i
    Skąd
    jesteś ?
    Ponawiam pytanie odnośnie temperatury roboczej.

    Visko spina tak jak powinno i jest słyszalne nie mniej jednak trochę martwią mnie temperatury z testu nr 7. Przy temperaturze zewnętrznej +35,5'. temperatura robocza wynosi (w jeździe 97-99') a na postoju nawet 103'. Wg mnie trochę za duże, choć wskazówka się nie wychyla po za poziom.

  4. #14
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2012
    Posty
    537
    BMW
    e38 728i
    Skąd
    rabka zdrój
    Blog
    1

    Post

    temp. zaczyna wychylac sie poza połowe powyzej 115 stopni. przy 102 stopniach jesli wisco nie jest w stanie schłodzic wlacza sie dodatkowo wentylator elekryczny ( a przynajmniej powinien ) przy ilu sie włacza wisco ? mi po regerneracji wisco nie wzrosnie powyzej 99 nawet jak auto jest zapalone w miejscu przez 20min.

    ps. to ze masz nowe wisco nie musi oznaczac ze działa ono prawidłowo..

  5. #15
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Bingo
    Dołączył
    May 2014
    Posty
    401
    BMW
    E46 320Ci ,A8 D3 4,2
    Skąd
    Harklowa
    Jeszcze trzeba brać pod uwagę dokładność czujnika temperatury :) Przy dużych upałach i jeździe w mieście może się dogrzać do 103 st. oczywiście to nie oznacza ,że taka temperatura jest rzeczywista ale nawet gdyby to się zdarza - nie zagotuje się hehe.

  6. #16
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    112
    BMW
    e65 745i
    Skąd
    jesteś ?
    Ponawiam temat specjalnie dla innych, którzy w przyszłości mogliby mieć podobne problemy. Moja chłodnica została porządnie przepłukana i starannie umyta karcherem, do tego wymieniony cały płyn chłodzący i nowy wentylator klimatyzacji i oczywiście umyte wszystko między chłodnicami i przedmuchane.

    Efekt. Temperatura na dworzu 30 stopni. Przy jeździe temperatury z testu nr 7 są od 88 stopni do 93 stopni. Na postoju testowałem przez 20 minut i cały czas 95 stopni.

  7. #17
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Sep 2012
    Posty
    537
    BMW
    e38 728i
    Skąd
    rabka zdrój
    Blog
    1
    Cytat Zamieszczone przez hubabuba Zobacz posta
    Ponawiam temat specjalnie dla innych, którzy w przyszłości mogliby mieć podobne problemy. Moja chłodnica została porządnie przepłukana i starannie umyta karcherem, do tego wymieniony cały płyn chłodzący i nowy wentylator klimatyzacji i oczywiście umyte wszystko między chłodnicami i przedmuchane.

    Efekt. Temperatura na dworzu 30 stopni. Przy jeździe temperatury z testu nr 7 są od 88 stopni do 93 stopni. Na postoju testowałem przez 20 minut i cały czas 95 stopni.
    czym płukałeś ? czymś specjalnym czy tylko woda?

  8. #18
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    112
    BMW
    e65 745i
    Skąd
    jesteś ?
    Odkopuję temat bo zaczyna się znowu to samo. Ręce mi już opadają. Upałów wielkich nie ma a temperatura po jeździe dochodzi do 102 stopni. Po zgaszeniu silnika rośnie powoli do 108 stopni i spada. Trzecia nowa wiskoza Behr i dalej chodzi po odpaleniu tylko do około 75 stopni wg zegarów, później już nie słychać nawet przy 108 stopniach. Pompa wyjęta i jest w pełni sprawna, trzecia nowa wiskoza, montowałem nawet używaną wiskozę z innej 728i w której robiło taki podmuch przy przyśpieszaniu, że łeb urywało natomiast po zamontowaniu u mnie zgon. Termostat nowy. Płyn przelewa, odpowietrzany wielokrotnie. Czyszczone pomiędzy chłodnicami. Pozostała już chyba tylko chłodnica wody. Możliwe, że nie daje ona tyle ciepła na wiskozę, że nie działa i nie schładza ?

  9. #19
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    May 2010
    Posty
    965
    BMW
    e32 m30b35
    Skąd
    zachpom kalisz pom
    Blog
    1
    Masz tunel zamontowany miedzy chlodnica a silnikien

  10. #20
    Zaawansowany Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2008
    Posty
    112
    BMW
    e65 745i
    Skąd
    jesteś ?
    Mam tunel i klapki też się otwierają

Podobne wątki

  1. [M52] Skrzynia 6-biegowa manual z M54 - pasuje do M52?
    Przez BsijZabsij w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 10-09-2018, 16:59
  2. [silnik] Co cieknie z silnika M52
    Przez Cypis w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 05-12-2014, 19:36
  3. [silnik] m52 Problem
    Przez oizo_pl w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 27-11-2014, 22:38
  4. Wymiana silnika 2.8 m52 na m52 2,8 kilka pytań
    Przez bialydaro w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 23-11-2012, 07:52
  5. Temperatura cieczy chodzącej M52
    Przez Derreg w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 28-03-2012, 21:07

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •