Wziąłem Valvoline. Wymieniłem już większość rzeczy, dziwna rzecz się stała, po wymianie połowy świec (lewej strony) auto chodziło nierówno, a przy większym wciśnięciu gazu zaczął wyskakiwać check engine. Dziś zrobiłem prawą stronę, ale czy się poprawiło nie wiem, bo nie odpalam na suchej skrzyni. Jutro zalewam.
Słuchajcie, naszukałem się jak głupi co to za rurka i nie mogę jej znaleźć na żadnym rysunku.
Na tym rysunku widać prawe światło przeciwmgielne (czarny element po lewej), dokładnie za nim taki walcowaty, pionowy element ze złączką na dole (widoczną) z którego od przodu wychodzi czarna rurka karbowana, peszel taki. (widok ze zdjętym kanałem powietrznym na prawą tarczę)
Tu inny widok. to jest właśnie przerwana rurka idzie ona od wyżej opisanego elementu znajdującego się bezpośrednio za światłem przeciwmgielnym:
A dochodzi sobie do takiego elementu, który jest przez prawą głowicą, podciśnienie jakieś? To wygląda na jakąś membranę. Żaden błąd się nie świeci, wszystko działa z wyjątkiem pierdół niezwiązanych z komorą silnika. Pomoże ktoś?
Sam sobie odpowiem (nastał ranek to i umysł świeższy :) prawdopodobnie to będzie EMISSION CONTROL-AIR PUMP, a dokładnie część PRESSURE HOSE ASSY, a po naszemu układ redukcji substancji szkodliwych w spalinach opisany tu:
http://download.ms-motor-service.com...957-13_web.pdf