Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 33

Wątek: problem silnik m30b30 pomocy

  1. #11
    Początkujący Użytkownik Awatar Jadwiga525
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    47
    BMW
    BMW e38 728
    Skąd
    Morąg
    Nie posiadam EML. Jutro będę miał chwile po pracy to sprawdzę regulator, ciśnienie i dam znac co i jak

  2. #12
    Początkujący Użytkownik Awatar Jadwiga525
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    47
    BMW
    BMW e38 728
    Skąd
    Morąg
    Regulator podmieniony pompa podmieniona cewka rownież auto po wszystkich tych zabiegach w ogóle nie odpala

  3. #13
    Zaawansowany Użytkownik Awatar Marcin-e32
    Dołączył
    Sep 2007
    Posty
    557
    BMW
    E32 '92 735i
    Skąd
    Poznań
    Dzięki, poszukam, popytam :-)

    // edit

    Zamówiłem na tej stronie: centercar pl/ ori BOSCH'a

    Koszt:

    55 i 70 zeta. Biały droższy :-)
    Ostatnio edytowane przez Marcin-e32 ; 15-07-2015 o 15:36
    --------------
    Pozdrawiam,
    Marcin

  4. #14
    Doświadczony Użytkownik Awatar nino
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    1,456
    BMW
    E32 735
    Skąd
    Katowice
    Zobacz przekaznik pompy paliwa czy pompa dostaje prad. Sprawdzales swiece po kreceniu? Cewka sprawna na bank? Czujnik polozenia walka sprawdzales?

  5. #15
    Początkujący Użytkownik Awatar Jadwiga525
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    47
    BMW
    BMW e38 728
    Skąd
    Morąg
    Auto odpaliło wymieniłem cewkę(ta z drugiego auta tez była walnięta) chodzi normalnie na zimnym aż do osiągnięcia 90 stopni gdIe dalej zaczyna sie dławić przy gwałtownym wciśnięciu gazu i przy wysokich obrotach. Czy to moze być przeplywka? Czy w silniku z eml jest taki sam czujnik temp. jak w dml ?

  6. #16
    Doświadczony Użytkownik Awatar nino
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    1,456
    BMW
    E32 735
    Skąd
    Katowice
    Może być przepływka, czujnik z eml ma inne wartości od tego z dme. Czujnik podmieniłeś czy masz nowy ? Możesz spróbować wyczyścić przepływkę i zobaczyć. Raczej masz za ubogą mieszankę, czyli może być, że przycina się klapka od przepływki.

  7. #17
    Początkujący Użytkownik Awatar Jadwiga525
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    47
    BMW
    BMW e38 728
    Skąd
    Morąg
    Dzisiaj mam juz dość dłubania. Moze głupie pytanie ale jesli czujnik sie różni to czy przeplywka tez? Czujnik podmieniłem z eml jak i kolega dal mi drugi tylko nie wiem czy on tez nie pochodził z takiego silnika. Jesli mam uboga mieszankę to nie powinna sie dławić od samego początku a nie po nagrzaniu ?

  8. #18
    Doświadczony Użytkownik Awatar nino
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    1,456
    BMW
    E32 735
    Skąd
    Katowice
    Hmm, przepływkę musisz looknąć po numerze, ale jak masz z B30 lub B35, to praktycznie żadna różnica. Czujnik temp ma tutaj duże znaczenie, bo daje sygnał do dme i tak potem leci mieszanka. Ja już się pogubiłem, co wymieniłeś/zamieniłeś ... :) a palec i kopułka w jakim są stanie?

  9. #19
    Początkujący Użytkownik Awatar Jadwiga525
    Dołączył
    Nov 2012
    Posty
    47
    BMW
    BMW e38 728
    Skąd
    Morąg
    Więc tak, zacznijmy od początku. Pewnego razu auto nie chciało mi odpalić, więc sprawdziłem iskrę (była). Okazało się że przekaźnik od pompy padł wiec go wymieniłem. Później przy małym katowaniu auta czułem jak przerywa (nic z tym nie robiłem) i któregoś pewnego dnia pojechałem do brata ok 3-4 km zgasiłem i za jakieś 30 min chciałem wracać lecz B30 zaczęło się dławić przerywać i gasnąć. Zostawiłem je na 2 dni po czym wróciłem i odpaliło z małymi problemami na początku ale zaczęło chodzić aż do złapania jakieś temp. Gdzie znowu zaczęła wariować. Po upływie kolejnych pary dni i przeczytaniu paru postów podmieniłem przepływkę z B35, czujnik temp. (dalej nie jestem ich pewien), przewód wysokiego napięcia (jeden był pęknięty), regulator ciśnienia, pompę paliwa, cewkę i niestety problem z dławieniem dalej istnieje ;/
    Ostatnio edytowane przez tuczi77 ; 15-07-2015 o 20:51 Powód: Edytuj swoje posty zamiast pisać jednego pod drugim

  10. #20
    Doświadczony Użytkownik Awatar nino
    Dołączył
    May 2008
    Posty
    1,456
    BMW
    E32 735
    Skąd
    Katowice
    Qwa... Może być umierający regulator ciśnienia, pompa ( lub wiązka przerywa i ma przerwy w dostawie prądu, ale to raczej abstrakcja ), skoro piszesz o przewodach, to raczej wszystkie nadają się do wymiany - NGK najniżej. Sprawdź palec i kopułkę, ogólnie cały układ zapłonowy/paliwowy. Jeśli kręcisz i nie odpala, to wykręć świece i zobacz czy są mokre. Jak tak, to regulator puszcza. Przepraszam, proszę o połączenie postów. Moja wina.
    Ostatnio edytowane przez Anatol ; 15-07-2015 o 20:32

Podobne wątki

  1. [ elektryka] [m30b30] Silnik krokowy - BUCZY
    Przez koNik_N w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 20-10-2010, 08:31

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •