I tak juz ich nie ma
I tak juz ich nie ma
Kolorowo nie jest, ale zrobić trzeba, proszę powiedzcie mi jeszcze czy możliwe że prócz uszczelniaczy są jeszcze zużyte pierścienie na tłokach ? Czy raczej małe prawdopodobieństwo?
Wymienię olej chwilkę pojeżdżę i zaobserwuje jakie jest zużycie(jaki olej zalać po castrolu 5w30? myślałem o motulu 5W40)?
Czy wymieniał ktoś takie uszczelniacze? jaki jest szacowany koszt takiej wymiany ?FAZI napisałeś, że koszt wymiany to 4000 zł, mógłbyś dokładnie rozpisać sprecyzować dlaczego aż tyle?
Co muszę wymienić wraz z uszczelniaczami ?
Czy ma ktoś sprawdzonego mechanika co już coś takiego robił?
Pozdrawiam.
Sprawdz może odmy na początek.Koszt mały a nie zaszkodzi.Przy wymianie oleju zrób płukanke.Też może coś to zmieni.
Ostatnio edytowane przez jaro5 ; 15-07-2015 o 09:21
było E21 316,E30 320,E32 730,E32 750,E34 540,E38 740i,E36 M3 3.0,E39 ALPINA 3.2.E65 745i, X3 3,0si
Moj kolega z zielonej gory tyle bierze, moze nie konkretnie 4 ale napewno do 4 z czesciami. Ty nic nie kupujesz, wszystko on zalatwia w serwisie po rabatach jako ze byl jego pracownikiem. Robi bez sciagania glowic. Ktos z forum zrobil to sam, poszukaj temat i napisz do kolegi, moze ci zrobi mniejszym kosztem.
Kojarzysz kto to robił ? i czy mógłbyś podać namiary na kolegę z zielonej góry? Chyba że to Szymon z zielonej?
889 265 702. Nie pamiętam kto to robil. Wpisz w szukajke uszczelniacze i przewertuj, koles kupil sobie zestaw blokad i sam zrobil po pracy.
Ten kolega robi z demontażem głowicy, raczej nie chciałbym jej ściągać.
A te odmy sprawdzałeś ???To podstawa.
było E21 316,E30 320,E32 730,E32 750,E34 540,E38 740i,E36 M3 3.0,E39 ALPINA 3.2.E65 745i, X3 3,0si
Mam pytanko może polecicie kogoś ze śląska do wymiany uszczelniaczy
Dokładnie, sprawdź odmy. Ja miałem zmieniane w grudniu i masło na nich było, aż miło. Też mi wtedy potrafił zakurzyć, tak jak Tobie. Potrzebne są dwa TAKIE zestawy naprawcze.