Przepraszam, że nazwałem Twoje auto zdezelowanym. Mam nadzieję, że wybaczysz ;)
Niedomaganie czujnika spalania stukowego objawia się błędem.
Błąd sondy wynika właśnie z błędu czujnika, a poza tym sondy wymieniałem jakiś czas temu, więc nie zawracam sobie nimi głowy.
Dostęp do czujników po lewej stronie (bo jeden z nich jest uszkodzony) jest fatalny. Raz że trzeba ściągnąć kolektor dolotowy (co oczywiste), a dwa że trzeba odkręcić pompę wody i wyciągnąć rury wodne, które idą do magistrali wodnej w tylnej części silnika, bo inaczej nie wykręcisz śrub mocujących czujniki. A skoro będę miał już to wszystko pościągane i na wierzchu to chcę zrobić to raz, a porządnie żeby móc o temacie dolotu na długi czas zapomnieć, dlatego też w zestawie te O-ringi wtryskiwaczy i uszczelka "wanny".
Jest też regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej, bo prawdopodobnie on powoduje problemy opisane przeze mnie w TYM wątku.
Rzeczoną odmę wymieniałem razem ze wszystkimi przy tym peryferiami już jakiś czas temu... Opis TUTAJ.





Odpowiedz z cytatem