Widzisz jestes tu tylko od moderowania postow, bo o E65 to nie masz pojecia. Jezeli chcesz sie wykazac to zostan moderatorem na jakims forum filologicznym!!!!
Offa robisz i nikt z teamu modow nie reaguje. Ja wiecej na twoje posty nawet uwagi nie zwracam bo czytaja nic o BMW sie nie dowiem :D.
Panowie dziś odebrałem samochód z Auto Spa i pobawiłem się skrzynia tak jak pisaliście i sprawa wyglada tak, gdy silnik jest zimny i jade na D jest okk nie ma tego szarpniecia po 10 minutach gdy autko sie nagrzeje wystepuje już to szarpniecie gdy dojade do świateł i zatrzymam auto do zera! przy zmianie biegów jest wszystko okk nic nie szarpie. Potem wrzuciłem guzik w skrzyni S i gdy zatrzymałem auto do zera szarpniecia nie było, było tak też gdy wrzuciłem skrzynie na M też szarpniecia nie było, wystepuje ono tylko gdy jade na D i auto sie rozgrzeje, wszystkie biegi wchodzą płynie, lecz to szarpniecie mnie nie pokoi gdy zatrzymam auto do zera dopiero wystepuje gdy się auto toczy to nic nie szarpie i tak samo przy zmienie biegów 1-2 i z 2-1 zadnego szarpniecia nie ma, tak jak pisałem wyżej wystepuje ono tylko na D gdy auto sie rozgrzeje i gdy do kompletnego zera zatrzymam auto, potem gdy ruszam to nic nie szarpie. Moje pytanie jest do was od czego tu zacząć dalsze sprawdzenie?? W Warszawie jest dużo krętaczy każdy mówi cos innego, jeden mówi aktualnienie softu , drugi dolac olej, trzeci wymienić skrzynie każdy coś innego proszę was o pomoc, zawsze też można jezdzic tylko na S heh ale nie oto tu chodzi chce by autko było sprawne na kazdym biegu :)
Bladego pojęcia nie masz,od czego ja tu jestem.
Jak czyta się twoje brednie o "normalności" szarpania skrzyni, to faktycznie wystawiasz sobie świetne świadectwo doświadczonego omnibusa.
Jeszcze troszkę takich wylewnych postów z twojej strony i już sobie więcej nie poczytasz na tym forum.
Sponsorem przesyłki nagrody na twoje konto jest poczta kwiatowa.
Koniec OT.
I jak kolego michal69_94? Rozwiązałeś zagadkę, czy pogodziłeś się z problemem? Mam identyczne objawy, ale problem ujawnia się dopiero po dłuższej trasie. Samo nagrzanie auta, czy dziesięciominutowa jazda po mieście nie powoduje szarpnięcia po zatrzymaniu. Chciałem spróbować aktualizacji softu skrzyni, ale w sp-daten 53.3 winKFP proponuje ten sam asembly nr jaki mam w tej chwili. Kiedyś w E60 z M57 aktualizacją rozwiązałem problem ciężkiego zrzucania z 2 na 1 po zatrzymaniu.