Pokaż wyniki od 1 do 10 z 116

Wątek: [NAPRAWIONE] M60B40 nie odpala kiedy jest ciepły/ciepło, długo kręci. DIS screeny

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Początkujący Użytkownik Awatar AMC
    Dołączył
    May 2015
    Posty
    86
    BMW
    E23 elektr.,E32 M70B50 1989
    Skąd
    d. z W-wy, teraz z lasu

    Post

    Hej, tuczi, w tym kotlecie nie musi, ale może tkwić kość...
    Prześledziłem cały wątek w napięciu: miałem podobną sytuację w M70B50, tylko jeszcze bardziej złośliwie podstępną i tylko zatrudnienie dwóch
    "jasnowidzów" zaskutkowało wykryciem rzeczywistych przyczyn nagłego rozkapryszenia Buni. Usterki pojawiające się okresowo/nieregularnie należą
    do najbardziej osłabiających, a już grupowe są chyba "najciekawsze": prawdziwy drań zrzuca winę i pomawia te podzespoły, których poprawność
    pracy zależy od jego kaprysu. To ulubiona zabawa m.in. przekazników i wszelkich złącz, często tych zagniatanych (tlen+czas+ciepło/zimno).
    Też swoje przeszedłem, ale chyba krócej niż Ty: rozmowność i szczerość "jasnowidzów" przerosła oczekiwania. Nie cenili się wysoko i przybyli szybko.

    Czy w Twoim M60B40 jest jedna pompa paliwa i jeden czujnik PWK? Czy też układ symetryczny niezależny jak w V12? Czy w skrzyneczce, gdzieś obok
    przekaznika pompy jest moduł sterowania nią? Wygląda jak wysoki przekaznik i może go schowali gdzieś w innym miejscu, niech ktoś zorientowany
    podpowie, jak to jest w tym aucie. Na zdjęciach V12 w wątku (kolorowanka od yaz'a, 08.07.2015 22:51) są po prawej stronie wyjętych właśnie przekazników
    głównego zasilania (trochę zasłonięte dłonią z kabelkiem), na skanie "...740i/iL" widać tylko po jednym "main DME relay" i "fuel pump relay" - nr.1 i 2. A może
    ten nr. 2 jest wysoki, tylko na obrazku nie bardzo to się rzuca w oczy?

    W sklepie gazowniczym kupiłem za mniej niż 100 zet dwa manometry. Trójniki do rozgałęzienia sam wytoczyłem z mosiądzu Mo58, bo w sklepie akurat
    nie było tego rozmiaru. Dwumetrowy kawałek przewodu paliwowego był pod ręką, opaski zaciskowe też. Zainstalowanie tego pomysłu zajęło spokojną
    godzinkę.

    Stacyjka na poz. 2: jeden skoczył gdzieś pod 4 barów, opadł do 3 i stoi.
    drugi pnie się leniwie do góry, stanął na 3 bary i też stoi.

    Rozrusznik- start: jeden ma lekką drżączkę, a druga wskazówka się rozmazała od dygotu.

    Silnik stop: jeden stoi na 3 bary a drugi... jeeedzie w dół...

    CZTERY USTERKI NA RAZ!!!
    Nooo, niewiem czy tak łatwo bym je wykrył inaczej...
    Jak Cię to interesuje, to dołączę filmik, bo jeżdżę z tym ustrojstwem prawie rok. Trójniki mogę Ci zrobić - gratis, przećwiczone.
    Opis interpretacji wskazań "jasnowidzów" też dołączę.
    Ostatnio edytowane przez AMC ; 29-10-2015 o 01:12 Powód: Popr. liter.
    Pozdrawiam - Andrzej

    Człowiek nie tylko WIE, ale także WIE, ŻE WIE. Inne gatunki tego nie wiedzą.

    Być, Mieć, Wiedzieć.

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 14-08-2015, 22:39
  2. Ciężko odpala-długo kręci
    Przez wilk9585 w dziale Seria e32
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 01-08-2013, 10:21
  3. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 06-09-2012, 19:24
  4. kręci a nie odpala
    Przez grzechu4don w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 12-11-2011, 23:21
  5. [elektryka] Nie odpala m60b30 kręci, a nie odpala
    Przez 7er Fanatic w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 13-08-2011, 17:17

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •