Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 34

Wątek: M62B44 kiepska praca na benzynie, INPA interpretacja odczytów

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2014
    Posty
    2,120
    BMW
    E65 3.0D
    Skąd
    Barlinek
    Nom przeplywka dotarla. Lezy sobie na zapas :)
    Bede mial chwile to odlacze przplywke i zobacze co komp pokaze.
    Pozdro.

  2. #2
    Doświadczony Użytkownik Awatar charzun
    Dołączył
    Jul 2012
    Posty
    1,182
    BMW
    E38
    Skąd
    Wrocław
    Blog
    1
    Oki dzieki :)

    A co powiecie na ten post?
    http://7er.pl/showthread.php/23104-7...ty-kopci/page2
    Przeczytajcie tylko ostatni wpis. Bycmoze to początki zasług naszych kompów?

  3. #3
    Doświadczony Użytkownik Awatar charzun
    Dołączył
    Jul 2012
    Posty
    1,182
    BMW
    E38
    Skąd
    Wrocław
    Blog
    1

    Post

    Panowie!! Siedzialem do 4 rano na roznych forach i wyczytalem "awarie".
    Rano wstaje ide do garazu, otwieram mache, srubokrętem podwadzam osłone kabli przy wtyczce przeplywki i o to co ujrzalem:





    Nie chce nikogo osądzac lecz problem pojawil sie wraz z wymiana silnika u pewnych mechanikow, a urwany przewod wygladal jak uciety szczypcami, tak czy inaczej wiem ze oni napewno uszkodzili mi pompe oleju w skrzyni, a wiec teraz niestety podejrzewam ich rownież o ten incydent...


    Po zlutowaniu kabkla zimny od razu odpalil idealnie, ani nie strzelal z wydechu ani obroty wogole nie falowaly, ssanie idealnie załączone ktore podczas rozgrzewania stopnio puszczalo obroty silnika.. No teraz moge powiedziec ze silnik pracuje idealnie :) W koncu!!!! :)

    A tutaj filmik jak wkreca sie na obroty.. Gaz dodawalem od razu ostro w podloge.. Nie ma nawet chwili zająknięcia i ma wiecej mocy..
    Mój problem rozwiązany, dziękuję bardzo Wam Drodzy Forumowicze a w szczególnosci POKOLACJI za użyczenie częsci na podmianke. Jeszcze raz wielkie dzięki :)


  4. #4
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2014
    Posty
    2,120
    BMW
    E65 3.0D
    Skąd
    Barlinek
    Tak myslalem ze to instalacja :) najwazniejsze ze ogarniety temat.
    Pozdrowka.

  5. #5
    Vip Vip Awatar Dzuda
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    10,289
    BMW
    E32 735i ; MB 560 SEC 88'
    Skąd
    Sandomierz
    No ale co jeszcze wyczytałes na tych forach?:-)

  6. #6
    Doświadczony Użytkownik Awatar charzun
    Dołączył
    Jul 2012
    Posty
    1,182
    BMW
    E38
    Skąd
    Wrocław
    Blog
    1
    1. Lewe powietrze
    2. Silniczek krokowy
    3. Swiece / cewki
    4. Przeplywomierz
    5. Czujnik temp cieczy (ten na mostku za silnikiem kolor niebieski)
    6. Rozjechane mapy / uszkodzony komputer
    7. Pompa paliwa (jesli tylko na PB zle chodzi)
    8. Zawor cisnienia na listwie wtryskowej (j.w)
    9. Wtryskiwacze (j.w)

    Ja wzorowa praca silnika cieszylem sie 2 dni... dzis znowu odpalil i kulal dodatkowo strzela w filtr i wydech i nie chce wkrecac sie na obroty.. Chodzi tak na PB i LPG (na LPG troszke mniej wariuje)
    Podejrzewam teraz czujnik polozenia walu bo kiedys mialem podobny przypadek a kiedy sie rozgrzeje to chodzi idealnie..
    Juz mam dosc tego e38, niech tylko sie klient trafi to niech idzie w piz.u.. Juz wole psujące się pierdoly w e65 niz bez przerwy tragiczna prace silnika w e38 :/
    Chyba nie da się doprowadzic do idealu tego auta.. jak juz wszystko dziala to za moment psuje się cos kolejnego. Jestem zdruzgotany tym ze tak super auto ma jakies ciagle problemy.., Myslalem ze tylko moj model jest taki kaprysny ale z tego co czytam i slysze to nie wiem czy ktos moze sie pochwalic dluzsza wzorowa praca e38?
    Ostatnio edytowane przez charzun ; 10-07-2015 o 11:40

  7. #7
    Vip Vip Awatar Dzuda
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    10,289
    BMW
    E32 735i ; MB 560 SEC 88'
    Skąd
    Sandomierz
    Cytat Zamieszczone przez charzun Zobacz posta
    5. Czujnik temp cieczy (ten na mostku za silnikiem kolor niebieski)
    A może mi ktoś powiedzieć który to czujnik w m62? Oba są z przodu a nie jak u kolegi z tyłu za silnikiem.

    Gdyby nie falujace obroty, które ktoś w końcu ogarnie to na prawdę, był bym z niego zadowolony.

  8. #8
    Doświadczony Użytkownik
    Dołączył
    Oct 2014
    Posty
    2,120
    BMW
    E65 3.0D
    Skąd
    Barlinek
    A u mnie nie faluja :) i jestem zadowolony. Kupilem tanio wiec jakiejs super igly nie mam ale jestem zadowolony. Kilometry tluke nie male. Zawsze jest cos do zrobienia ale ogolnie jest oki. Bardziej zadowolony jestem z e38 niz bylem z e65.
    Pozdro

  9. #9
    Doświadczony Użytkownik Awatar charzun
    Dołączył
    Jul 2012
    Posty
    1,182
    BMW
    E38
    Skąd
    Wrocław
    Blog
    1
    Cytat Zamieszczone przez Dzuda Zobacz posta
    A może mi ktoś powiedzieć który to czujnik w m62? Oba są z przodu a nie jak u kolegi z tyłu za silnikiem.

    Gdyby nie falujace obroty, które ktoś w końcu ogarnie to na prawdę, był bym z niego zadowolony.

    Nr 9?

    http://www.realoem.com/bmw/enUS/show...diagId=11_1535




    Podlączyłem pod INPE i wyszly obie sondy.. CO moze powodowac blad sond? Innych błędów nie ma, jak skasuje bledy sond to po jakis 5min powracaja obydwa.. Silnik kuleje jakby na 6 garow chodzil..
    Mozliwe ze tak nagle padly dwie sondy?
    W programie od regulacji gazu mam ustawione na sondy 0-5v. Pierwsza pracuje w okolicach 4v a druga 1,2v..


    Cytat Zamieszczone przez pokolacji Zobacz posta
    A u mnie nie faluja :) i jestem zadowolony. Kupilem tanio wiec jakiejs super igly nie mam ale jestem zadowolony. Kilometry tluke nie male. Zawsze jest cos do zrobienia ale ogolnie jest oki. Bardziej zadowolony jestem z e38 niz bylem z e65.
    Pozdro
    Ja jak kupiłem to po uszczelnieniu nagrzewnicy rok jezdzilem bez problemow a pozniej jak sie cyrki zaczely tak do dzis ciagle cos jest zle i ciagle kase pakuje..
    Ostatnio edytowane przez charzun ; 10-07-2015 o 14:09

  10. #10
    Vip Vip Awatar Dzuda
    Dołączył
    Feb 2008
    Posty
    10,289
    BMW
    E32 735i ; MB 560 SEC 88'
    Skąd
    Sandomierz
    Tak mi tez sie wydaje ale może ktoś potwierdzic

    A na odpietych patrzyles?

Podobne wątki

  1. [silnik] m62b44 nierówna praca błędy INPA
    Przez ruti w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 10-03-2013, 20:46
  2. Praca cylindrów M62B44, interpretacja błedów
    Przez dealer25 w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 21-02-2013, 08:35
  3. m62b44 praca sond oraz przepływomierza - INPA
    Przez julsan w dziale Seria e38
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 22-09-2012, 07:32
  4. [diagnoza] INPA: dokładna interpretacja błędów
    Przez brunoz w dziale Diagnostyka / AUDIO / VIDEO / NAVI
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 25-08-2012, 23:14
  5. Sonda Lambda i interpretacja INPA
    Przez olejus w dziale Seria e65 / e66 / e67
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 31-01-2011, 07:42

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •